בחורים באור עקיבא נכלאו בישיבה בגלל שלולית ענק

גשמי הברכה שירדו הימים האחרונים לאחר שבועות רבים של יובש, מילאו את הכנרת בלמעלה מ-11 ס"מ חדשים, אולם עבור תלמידי ישיבת 'שערי תורה' באור עקיבא, הגשם היה להם לרועץ. הבחורים שהשתחררו ביום שישי האחרון לשבת חופשית, מצאו עצמם כלואים בתוך הישיבה עקב שלולית ענק שהצטברה בפתח הישיבה. אחד ההורים שהגיע לחלץ את הבחורים עם רכב, נתקע אף הוא במים העמוקים

אלי ג'אן | כיכר השבת |
זה לא ויניציה, זה אור עקיבא (אלי ג'אן, כיכר השבת)

גשמי הברכה שירדו הימים האחרונים לאחר שבועות רבים של יובש, מילאו את הכנרת בלמעלה מ-11 ס"מ חדשים, אולם עבור תלמידי ישיבת "שערי תורה" באור עקיבא, הגשם היה להם לרועץ.

הבחורים שהשתחררו ביום שישי האחרון לשבת חופשית, מצאו עצמם כלואים בתוך הישיבה עקב שלולית ענק שהצטברה בפתח הישיבה.

בעיריית אור עקיבא לא התכוננו כיאות למזג האוויר הסוער עליו דוווח באמצעי התקשורת מספר ימים קודם לכן, והתוצאה עבור תלמידי הישיבה הייתה קריטית.

תלמידי הישיבה נאלצו להתבוסס בבוץ טובעני ואחד ההורים שהגיע לחלץ את הבחורים עם רכב, נתקע אף הוא במים העמוקים.

"את הבור עשה קבלן שהיה אמור להתחיל לסלול שביל עבור הישיבה", סיפר תושב העיר, "אבל בגלל פיצוץ בצינור תת קרקעי העבודה הופסקה והתלמידים הגיעו לבתים שלהם סחוטים במים".

רכב גרירה של העירייה עזר לרכב התקוע לצאת מהבוץ. ישיבת "שערי תורה" בראשות הרב שלמה יגודייב ומיסודו של הגרמ"י לפקוביץ' זצ"ל הגיעה לאור עקיבא לפני כשש שנים והיא הראשונה והיחידה שקיימת בעיר הסמוכה לקיסריה.

בישיבה לומדים כ-120 תלמידים מכל הארץ. עד ליום ראשון, אז שבו התלמידים לישיבה, נספגו המים בקרקע, אולם בישיבה הביעו אכזבה מטיפול העירייה "למה שבחורי ישיבה יצטרכו להירטב ביום כזה רק בגלל מחדל של העירייה", שאלו שם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר