ירושלים: משמרת הצניעות ביצעה לינץ' באישה בת 70

משמרות הצניעות חזרו לפעול? על-פי החשד אישה כבת 70 הותקפה שלשום בביתה בשכונת נחלאות בירושלים על-ידי קבוצת גברים שלדבריה היו לבושים כחרדים. הסיבה לתקיפה, לטענתה, על רקע קנאות דתית וזאת לאחר שהאשימו אותה בקיום פעילות מיסיונרית בביתה. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה)

משמרות הצניעות חזרו לפעול? על-פי החשד אישה כבת 70 הותקפה שלשום בביתה בשכונת נחלאות בירושלים על-ידי קבוצת גברים שלדבריה היו לבושים כחרדים.

הסיבה לתקיפה, לטענתה, על רקע קנאות דתית וזאת לאחר שהאשימו אותה בקיום פעילות מיסיונרית בביתה.

האישה מאושפזת בבית-החולים 'הדסה עין-כרם' עם שברים בגפיים, פנים נפוחות ושטפי דם פנימיים.

התקיפה אירעה על-פי החשד ביום שני סמוך לשעה 21:00. מספר גברים פרצו לביתה, כפתו אותה באמצעות אזיקונים והיכו אותה בכל חלקי גופה.

הפשע: אירוח נשים חילונית

אתמול שיחזרה האישה לכתב 'הארץ' עוז רוזנברג, ממיטתה בבית-החולים: "אחד מהתוקפים אמר לי כי 'הם יודעים שהיא נוהגת לארח בביתה נשים יהודיות חילוניות ולצדן גם נשים שאינן יהודיות'. המפגשים הללו נועדו בכלל כדי ללמד אותן יהדות. אני מנסה לקרב אותן לדת".

על-פי הדיווח, התוקפים החריבו את תכולת הבית, והסתלקו מהמקום לאחר שבזזו עמם את מכשירי הטלפון ואת המחשב שברשותה.

"שמעתי צלצול בדלת", סיפרה האישה ל'הארץ', "בזמן ששוחחתי בטלפון בפתח, עמד גבר חרדי שלא הכרתי, בערך כבן 50, וביקש צדקה. זה היה נראה לי מוזר, כי בדרך כלל לא באים בשעות כאלה וגם לא לבד, זה תמיד בזוגות". האישה מעריכה כי תפקידו היה לבדוק כי בנה אכן עזב את המקום.

האישה המשיכה ושיחזרה: "רגעים ספורים לאחר-מכן צלצל הפעמון שוב והפעם עמדו בפתח כחמישה גברים שלא הכירה כולם לבושים כחרדים כשידיהם מכוסות כפפות גומי ופני שניים מהם מכוסות. בטרם הספיקה לומר דבר, דחף אותה אחד מהגברים פנימה והיתר סגרו מאחוריהם את הדלת.

"ניסיתי לצעוק לעזרה, להגיד למי שדיברתי איתו בטלפון שיעזור לי מהר, אבל לא הספקתי, אחד מהם הנחית מכת אגרוף בפני והטיח אותי אל הרצפה, בזמן ששניים נוספים כפתו את ידי ורגלי באמצעות אזיקונים, והיתר עורכים חיפוש בבית.

"הם אמרו שהם מחפשים מחשבים וקלטות וידאו עם חומרים מיסיונריים", סיפרה האישה וציינה כי כל ניסיונותיה לטעון כי נמסר להם מידע שגוי - לא שיכנעו אותם".

התוקף צילם בטלפון הנייד

היא הוכתה במכות אגרוף, בבעיטות ובמהלומות מוט ברזל. "הרגשתי את היד שלי נשברת ואת הדם מתחיל לזלוג". לטענתה, אחד התוקפים אף תיעד את מעשה התקיפה באמצעות הטלפון הנייד.

לאחר כחצי שעה עזבו התוקפים, והאישה ניסתה בכוחות אחרונים לעמוד על רגלה ולדדות החוצה מהבית. אולם שניים מהתוקפים, שהיו עדיין בסביבה, הבחינו בה ודחפו אותה חזרה לביתה, הושיבו אותה על כיסא והלמו שוב בקרסולה באלה, עד שגרמו לשבר. רק לאחר-מכן עזבו את המקום.

"לפני שהם הלכו סופית", סיפרה, "אחד מהם אמר לי: ‘אם יתברר שהמידע שקיבלנו באמת היה שגוי, נחזור ונסדר לך את הבית כמו שהיה".

במשטרה אמרו כי הם פתחו בסריקות נרחבות לאיתור התוקפים.

עוז רוזנברג כתב 'הארץ' שחשף הבוקר את הסיפור, סיפר ל'כיכר השבת': "מדובר באישה שמנהלת אורח חיים חרדי, ומתגוררת בתוך האיזור החרדי בשכונת נחלאות. היא סיפרה שזה מגוחך לחשוב עליה שהיא עושה פעילויות מסיונריות, שכן היא מלמדת אותן יהדות ולא להיפך, ואפילו האינטרנט שלה בבית הוא אינטרנט כשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר