ראיון ראשון

אלמנת יונתן סנדלר מדברת: "הקב"ה נותן לי את הכוחות"

היא איבדה את ילדיה ובעלה בפיגוע בטולוז, ולמרות הכל מפגינה עוצמה נפשית מפעימה. ימים אחדים לאחר הטבח, חוה סנדלר העניקה ראיון ראשון, נוגע ללב, שבו היא מדברת על הקושי הגדול בהתמודדות עם האובדן ומבקשת להעביר מסר לעם ישראל. צפו בראיון דומע (אקטואליה, בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום מסך מערוץ 2)

לראשונה מאז הטבח בבית-הספר היהודי בטולוז, וימים אחדים לאחר רצח בעלה וילדיה, חוה סנדלר מבטיחה: הטרור לא ינצח.

בראיון ראשון שהעניקה לסיוון רהב מאיר בערוץ 2, היא מדברת על הקושי בעקבות הטבח ועל ההתמודדות עם האובדן.

"אני יכולה להגיד לאנשים גם נשים - צריכים להתייחס יותר לבני הזוג, כי לפעמים אנחנו עייפים או אפילו לילדים, לפעמים אנחנו עייפים, רעבים, עצבניים, אנחנו לא כל כך מתייחסים לילדים או לבעל ואנחנו לא קולטים כמה שזה חשוב".

חוה מספרת על ערב הרצח: "זה מצחיק, כי כשאני הלכתי לישון באותו ערב, אז אמרתי לבעלי: הערב הייתי עסוקה ולא עשיתי 'שמע ישראל' עם הילדים ואני כל ערב הייתי מקפידה אפילו כשיש אורחים, אפילו בשבת הייתי משאירה את האורחים ואז הייתי הולכת איתם להגיד 'שמע ישראל'. ובדיוק באותו ערב אמרתי לבעלי, לא הייתי פה בשבת כי הייתי אצל ההורים שלי בשבת.

חוה משחזרת: "באותו ערב אמרתי: טוב, כבר מחר אני אחזור לשיגרה וזהו, אני לא אוותר. אולי היה כדאי שאני אקח מהזמן שלי אפילו שהייתי עסוקה, לסדר את כל מה שהיה לי לסדר, אבל העיקר שהייתי עושה איתם 'שמע ישראל', הייתי שרה להם כמו שאני רגילה לשיר איתם, זה אחד המסרים שאני רציתי למסור".

ולאם השכולה יש מסר נוסף לעם ישראל: "רוצה שאנשים יתחזקו מהסיפור הזה, שלא כולם עכשיו יהיו מזועזעים מהסיפור הזה, ואני מאוד מקווה שזה לא יהיה רק לשבוע ראשון או חודש ראשון אלא שזה ימשיך. שמי שיקח על עצמו משהו אפילו משהו קטן אז שיקח על עצמו וימשיך כדי שיקחו את זה בחשבון למעלה בשמיים וככה בעזרת ה' זה יקרב את הגאולה".

כשנשאלה מהיכן אספה את כוחותיה לאחר האסון הכבד, היא השיבה: "הקב"ה הוא נותן לי את הכוחות, אחרת לא הייתי יכולה לעמוד".

(באדיבות חדשות 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר