אווה סנדלר מנחמת את אביבית שאער

מפגש האלמנות ● "הקרבנו קורבנות, שה' יראה אותם"

אווה סנדלר, שבעלה ושני ילדיה נרצחו בפיגוע בטולוז הגיעה לנחם את אביבית שאער, יום אחרי שקברה את חמשת ילדיה ובעלה. "הקב"ה באמת אוהב אותנו כל מה שהוא עושה זה לטובה, אנו לא יכולים להבין את הטובה הזאת", אמרה שאער לסנדלר. סנדלר: "חבל שאנחנו מתחזקים רק במצבים כאלה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
סנדלר על רקע ילדי משפחת שאער (חדשות 2, פלאש 90)

יום לאחר מסע הלווית ששת בני משפחת שאער ז"ל ברחובות, הגיעה אווה סנדלר, שבעלה ושני ילדיה נרצחו בפיגוע בטולוז שבצרפת לנחם את האלמנה אביבית שעאר.

אביבית שאער התבטאה: "זה ברור לי שזה סוג של כפרה על עם ישראל. אנחנו נמצאים בסוג של סרט, גם אנחנו נצטרך ללכת באיזהו שלב, אבל אני לא יודעת אם נצליח להגיע לאותה דרגה, הם אין לי ספק שהם במקומות הכי טובים, זה האינטרס שלנו שאנחנו רוצים אותם. מי שבאמת סובל זה אנחנו, הם הכי טוב להם".

שאער הוסיפה: "אני אומרת לך את מה שאמרתי לכולם: אני באמת מאמינה שאנחנו לא יותר רחמנים מהקב"ה, הקב"ה באמת אוהב אותנו כל מה שהוא עושה זה לטובה, אנחנו לא יכולים להבין את הטובה הזאת, כי אנחנו מוגבלים בשכל, ובידיעה שלנו וקשה לנו לראות את הטובה הזאת.

"צריך להאמין ולסמוך על הקב"ה שהוא נתן והוא לקח כמו שהוא נתן הוא גם לוקח, יהי שמו מבורך, וכמה שיותר, הסיפור שלנו זה דבר שמחזק, אז כמה שיותר להתחזק באמונה".

את דבריה חתמה במשפט קורע לב: "שהקב"ה יראה את הקורבנות האלה שאנחנו הקרבנו שהם יהיו באמת קורבנות שיפתחו את הלבבות של כולם, שאנחנו נידע שאנחנו כלי לשליחותו של הקב"ה וכל המצב הזה וכל המקרים האלו זה לקדש את שמו ברבים".

אווה סנדלר הגיבה: "חבל שאנחנו מתחזקים רק במצבים כאלה".

לסיום, אמרה אביבית לאווה: "עכשיו זו ההזדמנות שלך, אין כמו ארץ ישראל תבואי לארץ ישראל".

(ההקלטה באדיבות רדיו קול ברמה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר