רבני חב"ד לנתניהו: "תמשיך בדרך אבא"

משלחת רשמית של ראשי בית-דין רבני חב"ד ואגודת חסידי חב"ד באה לנחם את ראש-הממשלה * "הנחמה האמיתית היא שראש-הממשלה ימשיך את דרכו של אביו ויעמוד על משמר העניינים של כלל-ישראל בארץ-הקודש", אמרו לו הרבנים. חברי המשלחת העניקו לראש-הממשלה את החוברת 'אבל ונחמה', שיצאה לאור השנה על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד, ובה השקפת היהדות והחסידות על פטירה ואבל

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: חב"ד)

משלחת רשמית של ראשי בית-דין רבני חב"ד ואגודת חסידי חב"ד באה לנחם את ראש-הממשלה * "הנחמה האמיתית היא שראש-הממשלה ימשיך את דרכו של אביו ויעמוד על משמר העניינים של כלל-ישראל בארץ-הקודש", אמרו לו הרבנים

משלחת רשמית של חברי ועד רבני חב"ד ואגודת חסידי חב"ד באה לנחם את ראש הממשלה בנימין נתניהו, היושב שבעה על פטירת אביו, הפרופ' בן-ציון נתניהו ז"ל, בביתו של האב בשכונת טלביה בירושלים.

עם חברי המשלחת נמנו הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית-דין רבני חב"ד; הרב זאב-דוב סלונים, רב מרכז ירושלים; הרב יוחנן גוראריה, רבה של חולון; הרב משה הבלין, רבה של קריית-גת; הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד; הרב מרדכי גורודצקי, חבר אגו"ח ויו"ר ועד נחלת הר-חב"ד קריית מלאכי; הרב מנחם ברוד, דובר חב"ד; הרב אריאל למברג, מזכ"ל אגו"ח; והרב שי צ'רבינסקי, מנהל קשרי החוץ של חב"ד.

רבני חב"ד ניחמו את ראש-הממשלה וחיזקו את ידיו. הרב סלונים ציין שפטירת האב הייתה אחרי השבת שבה קראנו על מצוות "ואהבת לרעך כמוך", והרמב"ם אומר שמצוות ניחום אבלים היא חלק ממצוות אהבת-ישראל. עוד הוסיף, שהנחמה האמיתית שיכולה להיות היא כאשר "זרעו בחיים", שראש-הממשלה יוכל להמשיך את דרכו של אביו, ולעמוד על משמר העניינים של כלל-ישראל בארץ-הקודש.

הרב אהרונוב אמר לראש-הממשלה כי המשלחת מביאה לראש-הממשלה את איחולי הניחומים של כלל חסידי חב"ד בארץ ובעולם, ומר נתניהו הודה על הדברים.

חברי המשלחת העניקו לראש-הממשלה את החוברת 'אבל ונחמה', שיצאה לאור השנה על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד, ובה השקפת היהדות והחסידות על פטירה ואבל.

יצויין כי במשך כל ימי השבעה התקיימו במקום תפילות שלוש פעמים ביום, וראש-הממשלה אמר קדיש על אביו.

(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)
(צילום: חב"ד)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר