דודי זילברשלג חושף את הצביעות החילונית

המסבירן החרדי פרסם סטטוס חריף בפייסבוק בעקבות פרשת מבחני המיצ"ב: מעניין מה עוד לא יודעים עלינו, אלו שכל הזמן "בוחנים" אותנו ו"מחנכים" אותנו". הבוקר פורסמו בכלי התקשורת נתונים לפיהם לכאורה בחלק גדול מבתי הספר פועלים שלא כראוי בכל מה שקשור למבחני המיצ"ב אותם עוברים התלמידים

יוסף פאר | כיכר השבת |
דודי זילברשלג (צילום: פלאש 90)

הבוקר פורסמו בכלי התקשורת נתונים לפיהם לכאורה בחלק גדול מבתי הספר פועלים שלא כראוי בכל מה שקשור למבחני המיצ"ב אותם עוברים התלמידים.

הנתונים פורסמו לאחר מחקר עומק בו השתתפו 180 מנהלי בתי ספר, שנערך על ידי הד"ר יריב פניגר ומירית ישראלי מאוניברסיטת בן גוריון.

לפי הפרסומים, בחלק גדול מבתי הספר - מעבירים לתלמידים שיעורי הכנה מיוחדים לקראת הבחינות. כל זה קורה על חשבון שיעורים אחרים. בעוד שלפי הוראת משרד החינוך אסור לקיים שום הכנה או היערכות לקראת הבחינות. בנוסף גילו עורכי המחקר, כי הוצאת תלמידים חלשים מהכיתה בשביל שלא לסכן את התוצאה - היא תופעה נפוצה מאוד.

איש התקשורת החרדי דודי זילברשלג פירסם היום בעמוד הפייסבוק שלו תגובה לנתוני המחקר ושיבח את המגזר החרדי. 

"ככה מתייחסים לזה (מבחני המיצ"ב. י.פ) אצלנו החרדים", פתח זילברשלג.

"בקרית ויז'ניץ בחיפה הגיעו שתי מפקחות משרד החינוך למבחני המיצב בכיתה ו'. התייצבותם "הרימה" את כל הבנות על הרגליים, במתכונת ה"דרך ארץ" הנהוגה במקומותינו. פניהן של המפקחות לא הסתירו את הערכה וההלם הראשוני. אך מיד נכונה להן הפתעה נוספת".

זילברשלג ממשיך "בקשתן מהבנות לכבות את מכשירי הפלאפון... כאן כבר ליוו את ההוראה ציחקוקי מבוכה".

את הסטטוס חותם זילברשלג במשפט הבא": "מעניין מה עוד לא יודעים עלינו, אלו שכל הזמן "בוחנים" אותנו ו"מחנכים" אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר