במסגרת תביעה נגד אופטיקה הלפרין נחשף: הכנסה מכל מסגרת משקפיים - 662 שקל

דה-מרקר מדווח: בית-המשפט המחוזי בתל-אביב פסק כי רשת אופטיקה הלפרין תשלם סך של 2.7 מיליון שקל לחברת לוקסאוטיקה האיטלקית, יבואנית משקפי Ray Ban. השופט קבע כי עליה לשלם לחברת לוקסאוטיקה עבור מסגרות משקפיים שרכשה ממנה ולא שילמה עבורן. במסגרת התביעה נחשף: סך ההכנסה הממוצע לכל מסגרת שנמכרה הינו 662 שקל

ניצן ארליך | כיכר השבת |
למסגרת אין קשר לכתבה (צילום: אילוסטרציה)

בית-המשפט המחוזי בתל-אביב פסק כי רשת אופטיקה הלפרין תשלם סך של 2.7 מיליון שקל לחברת לוקסאוטיקה האיטלקית, יבואנית משקפי Ray Ban. השופט קבע כי עליה לשלם לחברת לוקסאוטיקה עבור מסגרות משקפיים שרכשה ממנה ולא שילמה עבורן.

דה-מרקר מדווח כי במהלך התביעה התברר הרווח הנטען של רשת אופטיקה הלפרין מכל משקפי ריי באן אופטיות שמכרה, כאשר לטענתה: "סך ההכנסה הממוצע לכל מסגרת שנמכרה הינו 662 שקל, ולאחר הפחתת ההוצאות המשרדיות, הוצאות השיווק וכו' נותר רווח של 329 שקל לכל מסגרת".

בכתב התביעה של חברת לוקסאוטיקה נטען כי "אופטיקה הלפרין רכשה ממנה משקפי ראייה אופטיות ומשקפי שמש של המותג מבלי לשלם תמורתם".

אופטיקה הלפרין, על-פי דה-מרקר, לא כפרה בקיומו של החוב אך טענה כי יש לקזז אותו מנזק שנגרם לה כתוצאה מכך שלוקסאוטיקה הפרה לטענתה הסכם בלעדיות בין הצדדים.

בית-המשפט דחה את הטענה של הלפרין. "יש לדחות את בקשת הרשות להתגונן, הואיל והנזק הנטען על ידי אופטיקה הלפרין כהגנה מפני התביעה איננו בר קיזוז כנגד החוב שצברו בגין משקפיים שסופקו להן", כתב השופט.

בדבריו, הבהיר השופט, כי אופטיקה הלפרין יכולה להוכיח את טענותיה נגד חברת לוקסאוטיקה במסגרת תביעה נפרדת שהגישה נגד לוקסאוטיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר