מחשש לפרובוקציות: הר הבית נסגר למבקרים

כניסתם של קבוצת מתפללים אל הר הבית הבוקר נמנעה ברגע האחרון, לאחר שמשטרת ירושלים קיבלה התראה על כוונה לעורר פרובוקציות במתחם. החשש מהפרות סדר התקבל לאחר פרסומים שונים של פעילי ימין שקראו לעלות להר הבית ולעורר פרובוקציות. בתגובה אמרו מנהיגי דת מוסלמים כי לא יתנו לכך יד ואיימו בהפרות סדר

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הכותל, הבוקר (צילום: פלאש 90)

כניסתם של קבוצת מתפללים אל הר הבית הבוקר (ראשון) נמנעה ברגע האחרון, לאחר שמשטרת ירושלים קיבלה התראה על כוונה לעורר פרובוקציות במתחם.

ההר נסגר רק לכניסת מבקרים, אך מתאפשרת הכניסה למתפללים מוסלמים. במשטרה אומרים כי פתיחת מתחם הר הבית למבקרים בהמשך היום תישקל בהתאם להתפתחויות.

החשש מהפרות סדר התקבל לאחר פרסומים שונים של פעילי ימין שקראו לעלות להר הבית ולעורר פרובוקציות. בתגובה אמרו מנהיגי דת מוסלמים כי לא יתנו לכך יד ואיימו בהפרות סדר.

יהודה גליק, יו"ר הקרן למורשת הר הבית, אמר בתגובה כי "מבחינתנו זה סטירת לחי בפרצוף לאחר שעשינו כל מאמץ לפעול בתיאום עם המשטרה ולפעול על פי ההנחיות. אני לא מכיר שום ניסיון לפרובוקציות, אני מכיר אישית את כל היהודים ואף אחד לא התכוון לעשות זאת, בייחוד לא בתשעה באב".

ח"כ מיכאל בן ארי אמר כי "בתשעה באב משטרת ישראל סוגרת את הר הבית ליהודים. הגיע הזמן שהמדיניות הגזענית של המשטרה תיפסק. בהר הבית נוקטים במדיניות של אפרטהייד כלפי יהודים בחסות השר לביטחון פנים אהרנוביץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר