שלדון אדלסון: נתניהו לא מציית לפקודות שלי

איש העסקים היהודי, שלדון אדסון, מו"ל "ישראל היום", מפרסם הבוקר מאמר נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בשל מה שהוא מכנה "תיאוריית הקונספירציה, שהיתה יכולה להיות מחמיאה, אלמלא היתה כל כך מגוחכת", ומבהיר: "נתניהו לא מציית לפקודות שלי יותר משאר חבריי" (ברנז'ה)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
שלדון אדלסון (צילום ארכיון: פלאש 90)

איש העסקים היהודי, שלדון אדסון, הבעלים והמו"ל של העיתון "ישראל היום", מפרסם בו הבוקר (ראשון) מאמר נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

תחת הכותרת "תיאוריית הקונספירציה של אהוד אולמרט", מפריך אדלסון את האשמותיו של ראש הממשלה לשעבר על מעורבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות בארה"ב.

"ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט העלה לאחרונה תיאוריית קונספירציה תמוהה לגביי", כותב אדלסון, "תיאוריה שהיתה יכולה להיות מחמיאה, אלמלא היתה כל כך מגוחכת".

"אולמרט יצא בהאשמה כאילו ראש הממשלה בנימין נתניהו 'התערב בבחירות בארה"ב למען מיליארדר אמריקני עם אינטרס מובהק בבחירות'. ללא כל קצה של הוכחה, אולמרט מטיף כי 'בדיוק אותו מיליארדר השתמש בראש ממשלת ישראל כדי לקדם את המועמד שלו לנשיאות'", פותח אדלסון את המאמר.

"חישבו רגע על טענתו של אולמרט", ממשיך אדלסון, "הוא טוען כי נתניהו - אשר לא בדיוק ידוע כאדם שקל להשפיע עליו - הסכים משום מה להיות הבובה שלי במהלך מערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב".

אדלסון טוען כי דבריו של אולמרט מזכירים לו את הבדיחה על היהודי שהעדיף לקרוא עיתונים אנטישמיים כי שם מספרים כיצד היהודי שולטים ומושכים פוליטיקה הבינלאומית. "אני לא אומר שאולמרט אנטישמי, אלא שהוא מעניק לי כוח שפשוט אין לי", מוסיף אדלסון, "ראש ממשלת ישראל הוא אדם עצמאי. אני גם יכול להעיד שנתניהו תמיד שמר על עמדה נייטרלית בכל הנוגע לבחירות האמריקניות, כפי שהיה נוהג כל מנהיג שקול".

"בניסיון להבין את הטענות של אולמרט, אני יכול רק להסיק שהוא עדיין שומר טינה", כותב שלדון אדלסון, "לפני שעזב את תפקידו בעקבות סידרה של חשדות לעבירות שחיתות ב-2009, אחוזי התמיכה בו צנחו למספר חד-ספרתי. זה ידוע לכל כי הוא מאשים כתב חוקר ב"ישראל היום" בקידום חקירה פלילית שהובילה לא רק לנפילתו הפוליטית של אולמרט, אלא גם, עד כמה שזה מצער, להרשעתו הקיץ בהפרת אמונים".

"רבות נאמר על הידידות שלי עם נתניהו, בעיקר על ידי אולמרט והעיתון "ידיעות אחרונות", מתחרהו של "ישראל היום". נוח גם לשכוח שאני חבר קרוב של שמעון פרס, אלי ויזל ואלן דרשוביץ, תומך מובהק וידוע של הנשיא אובאמה", ממשיך אדסון.

"נתניהו לא מציית לפקודות שלי יותר משאר חבריי", הוא מבהיר ומוסיף לסיום כי "למר אולמרט, אשר על פי השמועות קורץ לעבר תפקיד פוליטי, יש זכות לנהל מערכת בחירות נמרצת, אבל הוא יהיה צריך לבוא עם משהו שהוא יותר מתיאוריית קונספירציה אם הוא רוצה להוריד את נתניהו מכסאו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר