'בולטון' ו'בראשית' זכו בקמפיין של 'יהדות התורה' לאחר פרישת 'תוצאות אפקטיביות'

שעיה איצקוביץ ממשרד 'תוצאות אפקטיבות' הודיע על פרישה מהתמודדות על קמפיין 'יהדות התורה' בהוראת מרן הגראי"ל, והאשים גורמים במפלגהשפעלו נגד נצחונו. "הרב שטיינמן התבטא בחריפות ובביטויים קשים אודות צורת התנהלות הדברים ובחירת משרד הפרסום", סיפר. בעקבות פרישתו, משרד 'בולטון פוטנציאל' זכו בקמפיין למגזר החרדי. צפו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שעיה איצקוביץ אצל הגראי"ל שטיינמן (צילום: ישראל כהן)

הדרמה בקמפיין הבחירות של מפלגת 'יהדות התורה': שעיה איצקוביץ, בעל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות', כינס הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים דרמטית במשרדו, במהלכה הודיע כי בשל הוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הוא פורש מהמירוץ.

לאחר פרישת 'תוצאות אפקטיביות' מההתמודדות, נותרו שני מתמודדים, משרדי הפרסום 'בולטון פוטנציאל' ו'בראשית'. ל'כיכר השבת' נודע כי 'בולטון' זכו בקמפיין של 'יהדות התורה' במגזר החרדי, ומשרד 'בראשית' ינהלו את הקמפיין במגזר הכללי.

ממטה ההסברה של 'יהדות התורה' נמסר כי "מטה ההסברה של יהדות התורה הגיע לסיכום עם שני משרדי פרסום שילוו אותו במערכת הבחירות. בולטון פוטנציאל במגזר החרדי ובראשית במגזר הכללי, תוך שיתוף פעולה אסטרטגי בין המשרדים בשני המישורים".

בדבריו, לא חסך איצקוביץ ביקורת קשה מגורמים בכירים באגודת-ישראל, שלדבריו פעלו כנגד נצחונו במכרז על קמפיין המפלגה.

בפתח מסיבת העיתונאים תיאר איצקוביץ את השתלשלות התהליך וסיפר על-כך שכבר שלושה שבועות מתנהלים המהלכים סביב קמפיין יהדות התורה בבחירות הקרובות.

"לפגישה הראשונה עם מטה ההסברה הזמינו אותנו מהרגע לרגע, כשנראה היה שיש גורמים שלא חפצים בהצלחתנו", סיפר איצקוביץ, "למרות זאת הגענו והופענו בפני החברים, אולם כבר אז טענו חבריי כי המכרז תפור מראש וכי גורמים ביהדות התורה כבר ירו את החץ ורק אחר-כך סימנו את המטרה, הוי אומר כי משרד הפרסום המועדף כבר נבחר".

איצקוביץ הוסיף וסיפר כי "למרות שמטה ההסברה התרשם מהמצגת של אחד המשרדים (בראשית - י.כ.) ואף תכנן לסגור עמו, הרי שגורמים במטה בקשו לקבוע דיון נוסף במהלכו הצגנו לדעת רוב הנוכחים את המצגת הטובה והמדויקת ביותר למען הצלחת המפלגה".

לדבריו, "בחנו לעומק את המניעים של מצביעי 'יהדות התורה', והצבנו פתרונות לכל הבעיות שעומדות על הפרק, להערכתנו ניתן היה בעבודה קשה להגיע ל-7 מנדטים".

"כולם יודעים כי נערכה הצבעה במהלכה ניצחנו ברוב, אך למרות זאת גורמים במפלגה הודיעו כי מבחינתם המכרז מבוטל וצר לנו על כך", סיפר איצקוביץ, "התלבטתי במשך ימים רבים כיצד לנהוג וניסיתי אף להוביל פשרה, אך כשנוכחתי לראות כי בצד השני נחושים לעמוד על שלהם וזאת ללא סיבה מוצדקת וכי הדבר מזיק לעתיד המפלגה, החלטתי לפנות למורי ורבי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, בפניו שטחתי את הצדדים".

לדברי איצקוביץ, "הרב שטיינמן התבטא בחריפות ובביטויים קשים אודות צורת התנהלות הדברים ובחירת משרד הפרסום". איצקוביץ העדיף שלא לצטט את דבריו וסיפר כי מרן הרב שטיינמן הורה לו, "תוותר", ובירך אותו ש"בזכות כך תהיה לך הצלחה גדולה".

איצקוביץ הוסיף כי מדובר ביום מאושר עבורו על שקיים את דברי ראש הישיבה, אך מאידך לא הסתיר את אכזבתו בנוגע לתהליכים בהם נערך המכרז. "אין לי ספק כי היו גורמים שלא רצו שאהיה בתמונה ועשו הכל כדי למנוע זאת, מלבד זאת נראה כי כבר מראש הם ידעו במי הם הולכים לבחור ורק חיפשו להצדיק זאת", הוסיף.

איצקוביץ הודה בסיום דבריו להנהלת 'דגל התורה' ולחבר הכנסת משה גפני שעשו הכל על מנת שיצליח ונתנו לו גיבוי לאורך כל הדרך.

בתשובה לשאלת 'כיכר השבת', הכחיש איצקוביץ כל קשר לקמפיין שמתנהל היום כנגד "יהדות התורה" בשלטי החוצות על החיכוכים והמריבות הפנימיות בין חברי הכנסת. "אני איש 'דגל התורה' ולא אעשה דבר בכדי להזיק חלילה למפלגה", אמר.

מסיעת 'דגל התורה', נמסר כי "דגל התורה מודה למשרד הפרסום תוצאות אפקטיביות ולמנהלה שעיה איצקוביץ על תפקודם הראוי ומקצועיותם הבלתי מוטלת בספק, על כך שצייתו למרנן גדולי התורה ושבחרו לוותר למען השלום למרות שנבחרו ללוות את מטה ההסברה".

עוד נמסר כי "בשעות הקרובות יימשכו ההתייעצויות בדבר אופן ניהול הקמפיין של יהדות התורה לבחירות הקרובות בתקווה לסיים זאת עוד היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר