'יתד נאמן' נגד כתבת 'גלי צה"ל' הדס שטייף: "טוותה עלילת דם"

'יתד נאמן' יוצא במתקפה חריפה נגד כתבת 'גלי צה"ל', הדס שטייף, בשל דיווחיה על מקרי תקיפת ילדים בציבור החרדי והשתקתן. "טוותה עלילת דם שפילה", נכתב במאמר. בתגובה לדברים, הגיבה שטייף: "שיהנו, שישמיצו, את המחיר הם ישלמו לפני זה שלמעלה שמזמן לי את ההוכחות" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הדס שטייף (צילום: משה שי, פלאש 90)

"מישהו בדה סיפור ממוחו הקודח, 'האכיל' בו עיתונאית 'חרוצה', וזו טוותה עלילת דם שפילה על יישוב שלם", כך תוקפים הבוקר (שלישי) בחריפות בעיתון 'יתד נאמן' את העיתונאית הדס שטייף, כתבת 'גלי צה"ל'.

הסיבה להתקפה החריפה היא הדיווחים של הכתבת בתקופה האחרונה על מקרי תקיפת ילדים בציבור החרדי, כאשר בראשם היה סיפור תקיפת הילדה במודיעין עילית שהתברר כסיפור שכלל לא אירע.

במאמר שנכתב תחת הכותרת "קצת בושה לא תזיק", נכתב כי "לפני ימים ספורים, הזדעזעה התקשורת לנוכח מעשה אלימות מזעזע באחד הישובים החרדיים, זאת לאחר שכתבת נמרצת חשפה את ה'סקופ' וגילתה כי קברניטי היישוב ורבניו איימו על נפגעי האלימות לבל יפנו למשטרה אלא יסגרו את העניין "בתוך הקהילה'".

"הסיפור המחריד מצא את מקומו בראש הדיווחים החדשותיים, הן בשל הפשע החמור והן בשל העובדה שרבני המקום מנעו תלונה במשטרה שתחקור את האירוע ותעמיד לדין את האשמים", נכתב במאמר, "לבלרי התקשורת עטו על הסיפור בלהיטות ודיווחו לקוראיה כי מדובר במעשים שבכל יום וכי הרבנים החרדיים משתפים פעולה עם הפושעים ומונעים מהנפגעים מלהתלונן".

"עמודים שלמים וכתבות נרחבות הוקדשו לנושא, תוך שהם חושפים שאין המדובר באירוע בודד, אלא הוא רק סימטום לתופעה חמורה של פשיעה ברחוב החרדי", כותבים ב'יתד נאמן', "כותבי המכתבים לעיתונות כמו גם מכפישי הרשת האלקטרונית, יצאו במסע הסתה אנטישמי נגד כלל הציבור החרדי, בעקבות האירוע הנורא".

בהמשך המאמר נכתב כי "אלא שלאחר ימים ארוכים של חקירת משטרה מאומצת הגיעה המשטרה למסקנה חד משמעית: הסיפור לא היה ולא נברא ואפילו משל לא היה, מישהו בדה סיפור ממוחו הקודח, 'האכיל' בו עיתונאית 'חרוצה', וזו טוותה עלילת דם שפילה על יישוב שלם, על ציבור שלם, על רבנים ועסקנים".

"היא לא טרחה לברר את הסיפור לעומקו, היא לא פנתה אל המשטרה שתחקור תחילה האם האירוע התרחש", תוקפים ב'יתד נאמן', "היה ברור לה שאם מישהו מספר לה, אין ספק שהסיפור נכון כי הרי החרדים 'ידועים' כפושעים מועדים, ויעיד על כך מספרם האדיר בבתי הכלא בארץ... ודי בכך כדי לצאת במסע הכפשות מתועב נגד הקהילה החרדית כולה על רבניה ועסקניה".

"מישהו שמע התנצלות?", תוהה העיתון, "חרטה? בקשת מחילה? אפשר להמתין עד בוש".

בתגובה למאמר, הגיבה הדס שטייף לחבריה: "שימשיכו, ואני אמשיך בשלי. יש בשמים מי שרואה, יודע ופועל. אני לא חרדית אבל מאמינה בטוב ובאמת, נקודה. לא מרמה, מסתירה, מתחזה, משקרת ועוד. שיהנו, שישמיצו, את המחיר הם ישלמו לפני זה שלמעלה שמזמן לי את ההוכחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר