קריסת העיתונות הכתובה

סקר TGI: אחוזי החשיפה לעיתונות החרדית בצניחה

סקר TGI לציבור החרדי חושף כי אחוזי החשיפה לעיתונות החרדית בצניחה של כמעט שלושה אחוזים, הן בעיתונים היומיים והן בעיתוני סוף השבוע. בחינמונים - עלייה קלה ל'מרכז העניינים'. באחוזי האזנה לתחנות הרדיו - רדיו 'קול ברמה' מוביל אך רדיו 'קול חי' נמצא בעלייה. הסקר המלא (עיתונות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אחוזי החשיפה לכל העיתונים החרדיים נמצאים בירידה דרסטית, כך עולה מסקר TGI לשנת 2013, ממנו עולה כי העיתונות הכתובה בקריסה בשל אתרי החדשות באינטרנט, כפי שקורה בכל העולם.

השינויים בשוק התקשורת החרדית בשנה האחרונה, מקבלים לראשונה ביטוי בסקר החדש אך מוכיחים כי באופן כללי, מגמת החשיפה לעיתונות החרדית נמצאת בירידה מתמדת.

יצוין כי מערכת TGI סוקרת רק חשיפה לעיתון אחד, העיתון הראשון אותו קורא הנסקר, וזאת מאחר ורובם המוחלט של הקוראים הנחשפים לעיתונות היומית נחשפים גם לעיתוני סוף השבוע.

באשר לעיתון 'הפלס', מציינים הסוקרים כי הנתונים לגביו יופיעו רק בסקר הבא.

בעיתונים היומיים, 'המודיע' ו'יתד נאמן' יורדים בשיעור ממוצע של שלושה אחוזים כל אחד, 'המבשר' יורד בשיערו של שני אחוזים, בשל הפצתו במהדורת מייל.

עיתונים יומיים

המודיע - 18.6 אחוז לעומת 20.3 אחוז בסקר הקודם, יתד נאמן - 36.8 אחוז לעומת 41.0 בסקר הקודם, המבשר - 12.3 אחוז לעומת 12.9 בסקר הקודם.

עיתוני סוף שבוע

המודיע - 17.7 אחוז לעומת 20.0 בסקר הקודם, יתד נאמן - 18.7 מול 23.6, משפחה - 22.4 מול 24.2, בקהילה - 7.3 מול 9.9, המבשר - 7.8 מול 10.9, שעה טובה - 2.3 מול 3.7, יום ליום - 6.3 מול 7.9 בסקר הקודם.

החינמונים

קו עיתונות דתית עם 25.1 אחוזי חשיפה לעומת 27.4 אחוזים בסקר הקודם, מרכז העניינים עם 24.2 אחוז לעומת 22.9 בסקר הקודם - עליה של כשלושה אחוזים.

יתד נאמן, בגיליון החינמון של יום שלישי זוכה ל-54.6 אחוזי חשיפה. גיליון 'משפחה' של יום שני המופץ גם הוא בחינם, זוכה ל-35.4 אחוזי חשיפה.

תחנות הרדיו

באשר לתחנות הרדיו - רדיו 'קול ברמה' מוביל עם 26 אחוז לעומת 27 אחוז בסקר הקודם, רדיו 'קול חי' עם 22.3 אחוזי האזנה לעומת 20.5 בסקר הקודם.

סקר TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+. באשר למגזר החרדי, המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר.

הסקר המלא. (כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר