התחזה לח"כ ליצמן ותקף את הדס שטייף

מתחזה לח"כ יעקב ליצמן תקף את הכתבת הדס שטייף בחריפות ואמר: "את סתם מנוולת ומשמיצה אנשים, הסוף שלך יהיה כמו היטלר". שטייף: "זה לא ירפה את ידי" (ברנז'ה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הדס שטייף (צילום: Yossi Zeliger/ Flash90)

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) צוטט הבוקר (שישי) כמי שאמר דברים חריפים נגד עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, המסקרת את תחום המשטרה והפלילים.

בפוסט שהעלתה שטייף בעמוד הפייסבוק שלה היא מצטטת את יעקב ליצמן, כמי שאמר לה: "חוץ מללכלך על חרדים כל היום מה עוד את עושה בחיים, את סתם מנוולת ומשמיצה אנשים, כנראה שאת תוצרת גרמניה".

"יש לך עניין של להשמיץ מגזר שלם, הסוף שלך יהיה כמו של היטלר, גם הוא בדיוק כמוך רצה להשמיד את כל היהודים ואת מתה להשמיד את כל החרדים, לכל כלב יומו", אמר ליצמן לשטייף, לטענתה.

אלא שמאוחר יותר התברר כי לא מדובר ביעקב ליצמן - אלא במתחזה. "רק להבהיר", כתבה בפייסבוק, "את הקללות והאיומים כתב מתחזה בשמו של הרב יעקב ליצמן. הרב עצמו מגנה כל התנהגות מרושעת ולא מכובדת כזו".

שטייף כתבה בהקשר הזה: "בכל פעם שאני חושפת פרשיה הקשורה לעברות אכזריות במגזר החרדי, אני הופכת לכר חבטות מצד כל מיני. למעלה - אחת הדוגמאות. במקרה אחר רקחו עבורי תמונה שטן מתמונה שלי".

"כאן אני רוצה לחזור ולומר", מוסיפה שטייף, "זה לא ירפה את ידי, מבחינתי מי שפוגע באדם אחר, ובעיקר כשמדובר בילדים, אלחם בו גם אם יהיה זה הדבר האחרון שאעשה".

שטייף הוסיפה וכתבה: "וכאן אני רוצה להודות לכל אותם אנשים נפלאים מהמגזר החרדי, שמסייעים לי בכך. אנשים ירא שמים אמיתיים. עבורם ועבור אותם נפגעים, אמשיך, ולכל אותם בודדים צעקניים מתלהמים משמיצים מאיימים, לא יעזור. לא מפחדת... ורק התחלתי".

שטייף עומדת מאחורי מספר חשיפות של תקיפות אכזריות של ילדים במגזר החרדי, אך מעדה לאחרונה, בין היתר כשדיווחה בלהט על תקיפה אכזרית בעיר מודיעין עילית וגרפה כותרות בכל כלי התקשורת, עד שהתברר כי הסיפור לא היה מעולם והציבור החרדי הושמץ לשווא.

תגובת ח"כ ליצמן לא התקבלה עד לפרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר