בטיפול נמרץ - תכנית תחקירים חדשה ב'קול ברמה'

כחלק משינוי לוח השידורים של התחנה, עלתה "בטיפול נמרץ", תוכנית שמטרתה טיפול בפניות מאזינים בנושאי בירוקרטיה, פגיעה בזכויות הצרכן והתמודדות מול גופים שונים (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: ישראל ברדוגו)

כחלק משינוי לוח השידורים של התחנה, עלתה היום (א', 17:00) התוכנית שמטרתה טיפול בפניות מאזינים בנושאי בירוקרטיה, פגיעה בזכויות הצרכן והתמודדות מול גופים שונים.

התוכנית החדשה, בהגשת איציק מצרפי ויקותיאל משי, תחשוף ותטפל בעוולות צרכניות וטיפול בבירוקרטיה הפתלתלה בהם נתקלו המאזינים, בכל תחום, הן בתחום הסלולר הן ברמה המוניציפאלית והן מול משרדי ממשלה. התוכנית תשודר בימים א-ד בשעה 17:00 ותחליף את תוכנית הצרכנות של מצרפי "על המדף", אשר שודרה מידי יום בשעה 12:00.

בתכנית יעלו מאזינים ויספרו על תלאותיהם מול חברה זו או אחרת, צוות המגישים יטלפנו בשידור חי לנותן השירות ויבקשו תגובתם על הנאמר. איציק מצרפי ממובילי התכנית שידר מקום התחנה משך כ 5 שנים תחקירים ואקטואליה בצרכנות בתכנית "על המדף", אשר עסקה בצרכנות ופיננסים. בשעות הפנאי שלו טיפל במאות פניות המאזינים באשר לתלאותיהם מול נותני שירותים. ברבות הפניות (כ- 1,000 בחודש) הוחלט לחשוף את העשייה אשר תניב אפשרות רחבה לטיפול ב"תופעת מצליח" של חלק מהחברות במשק הישראלי.

איציק מצרפי: "אחרי 15 שנים של עשיית רדיו וטיפול בפניות הציבור, אין לי ספק כי תכנית כזו תעיר מחדש את החברות שהקונספט העסקי שלהם אינו מושתת על טכניקות מכירה תמימות. המטרה היא לצמצם את "שיטת מצליח" לטפל בפניות הצרכן החרדי שאין לו זמן ולא אומץ לזעוק "גנבתם אותי". אם נצליח על הדרך להחדיר בצרכן החרדי "מודעות" לזכויותיו, נראה את זה כבונוס. אני מזמין את כל אזרחי המדינה ללא יוצא מן הכלל, חרדים דתיים וחילוניים, ואף את אלו אשר מטבעם אינם מאזיני התחנה לפנות אלינו ואנו נעשה את המיטב ללא יוצא מן הכלל".

אבי מימרן מנהל התוכניות בקול ברמה: "כחלק משינוי בלוח התוכניות אנו מביאים למאזיני התחנה תכנית שתעניק להם שירות לפניותיהם, בגדר ואהבת לרעך ולקיים את הנאמר צדק צדק תרדוף. מאחל בזאת ברכת הצלחה למגישים המיוחדים למשימה לא פשוטה זו – איציק מצרפי ויקותיאל משי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר