הבלוגר חיים שאולזון נחקר ב-FBI? "שמועות סרק"

הבלוגר החרדי חיים שאולזון, טוען בשיחה עם "כיכר השבת" כי השמועות על דבר חקירתו ב-FBI לא נכונות: "שוחחו איתי על כתבות ומידע שהעלתי לרשת". לגולשיו כתב שאולזון: "בהיסטוריה שלי כבר הרגו אותי כמה פעמים, הכו אותי ועכשיו גם עצרו אותי. נגזר עלי לחיות כך ומקבל זאת בשמחה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות הבלוג "בעולמם של חרדים")

הבלוגר החרדי תחת חקירה? בשבועות האחרונים נפוצו שמועות על כך שהבלוגר החרדי חיים שאולזון נחקר מספר פעמים על ידי רשויות החוק הפדראליות בארה"ב. ביממה האחרונה, אף פורסם ששאולזון נעצר על ידי האף בי איי.

בשיחה שקיים 'כיכר השבת' עם הבלוגר החרדי, ניסה שאולזון להזים את מה שהוא מכנה "שמועות סרק המוזנות על ידי גורמים אינטרסנטים". מנגד, מאשר שאולזון כי בעבר הרחוק נקרא לחקירות, וגם במהלך השבועות האחרונים שהה במשרדי האף בי איי, אולם לא לצורך חקירה.

"לא נחקרתי, אולם שוחחו איתי על כתבות ומידע שהעלתי לרשת" אומר שאולזון. לדבריו, יש לו קשר אמיץ וותיק עם רשויות החוק והוא מגיע לשוחח עימם באופן שוטף.

יצויין, כי שאולזון והבלוג אותו הוא כותב, צברו לעצמם לא מעט אוייבים ושונאים במגזר החרדי, וזאת לאור עיסוקו במסגרת הבלוג בנושאים שעוררו לא פעם את חמתם של גורמים במגזר החרדי, כמו גם פרסומים פוגעניים לכאורה נגד חסידויות ורבנים.

"הבוקר הוצפתי במאות טלפונים ואימיילים, ביקשו לדעת מה קורה איתי והאם נכונה הידיעה שעברה בוואטספ כי נעצרתי הבוקר על ידי ה-FBI" כתב שאולזון הערב.

"היה כבר שנקראתי לחקירות ותמיד התייצבתי וברוך ה' יצאתי בשלום, אבל הבוקר לא מיניה ולא מקצתיה, לא היה ולא נברא".

"אם שמתם לב" הוסיף שאולזון, "אני לא יורד מסדר היום של מי שמאחלים ומתפללים שזה יקרה בשבילי. אין סימן טוב מזה שאני עושה עבודה טובה ויותר נכון עבודת קודש, מפני שאחרת לא היו בכל שני וחמישי ממציאים סיפורים כאלו".

"בהיסטוריה שלי כבר הרגו אותי כמה פעמים, הכו אותי ועכשיו גם עצרו אותי. נגזר עלי לחיות כך ומקבל זאת בשמחה".

שאלוזון פנה למפיצי השמועות וכתב: "חבל על הכוחות שלכם, מפני שלא יעזור לכם כלום. עד הרגע האחרון שלי בעולם אלחם ואעשה הכל לבער את השחיתות, האלימות והטרור מן המחנה החרדי".

"מעשים מן הסוג הזה מחזקים אותי ונותנים לי כח להמשיך בעבודת קודש זו" כתב הבלוגר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר