בגלל הפרומו: ח"כ גפני ביטל השתתפות ב"המערכת" של מירי חיימוביץ

ח"כ משה גפני מדגל התורה הודיע על ביטול השתתפותו בתכנית 'המערכת' שתעלה לשידור בזכיינית ערות 2 רשת, וזאת בשל המשך שידור הפרומו הפוגעני כלפי המגזר החרדי (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מגישת התכנית החדשה, מיקי חיימוביץ (צילום: פלאש 90)

סערת הפרומו: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודיע הערב (שלישי) כי הוא מבטל את השתתפותו בתוכנית "המערכת" בהגשת מיקי חיימוביץ' בערוץ 2.

בהודעה שיצאה מלשכת גפני נכתב כי הסיבה לביטול ההשתתפות היא: "המשך פרסום קדימון לתכנית המציג את מצוקת הדיור במגזר החרדי כהשתלטות על ערים חילוניות".

"המערכת" שתשודר בזכיינית ערוץ 2 'רשת' תעלה השבוע לאוויר כאשר התוכנית הראשונה בסדרה תעסוק בתחקיר על "הפלישה החרדית" בערים החילוניות.

ח"כ אלי ישי תקף בשבוע שעבר את הפרומו לתוכנית וכתב כי: "זו כותרת עם גוון אנטישמי אנטי חרדית ומקוממת. מעניין מה היו התגובות אם הפרומו היה 'הפלישה הערבית להרצליה'. מדובר בהסתה".

העיתונאית מיקי חיימוביץ הגיבה בשבוע שעבר לדברים ומסרה ל"כיכר השבת": "הפרומו הנ"ל ירד מהאוויר לבקשתי, הוא אינו תואם את תוכן התוכנית שנשדר ובהחלט אינו מתאים לי ולנו. לצערי לא ראינו אותו לפני שידורו".

"הסרט דווקא עושה מאמץ להביא את נקודת המבט החרדית בכל מה שקשור למצוקת הדיור ומסביר שהחרדים אינם 'אשמים' במצב שמתפתח במקומות שונים בארץ, ואני מקווה ששידורו רק יקרב ולא ירחיק", אומרת חיימוביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר