שער השנה של "ידיעות אחרונות": פטירת מרן הרב עובדיה

שער השנה של "ידיעות אחרונות" הוא השער שבישר על פטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל עם יותר מ-1,120 הצבעות, במקום השני ובהפרש ניכר - פטירת אריק איינשטיין (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שני השערים (צילום: ידיעות אחרונות)

התורה ניצחה את התרבות: בסיום שנת 2013 החליטו בעיתון "ידיעות אחרונות" לצאת במבצע הצבעות ברשת החברתית פייסבוק, מהו שער העיתון המנצח של השנה, על "התואר" התמודד בין היתר שער העיתון שיצא לאור ביום שאחרי פטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

בשער העיתון דווח על פטירתו ומסע הלוויה ההמוני של מרן תחת הכותרת: "עצב רב" ודיווח על "850 אלף איש ליוו למנוחות את הרב עובדיה יוסף". על גבי השער שתי תמונות, בתמונה המרכזית, מסע הלוויה עצמו, בתמונה השנייה נראים יו"ר ש"ס, אריה דרעי ושמעון פרס, נשיא המדינה, נפרדים ממיטתו בבית ההלוויות.

מעריציו של הרב הכריזו על מבצע הצבעות החל מיום שלישי בשעת ערב מוקדמת, "אז מה הכותרת של השנה לפי עיתון ידיעות אחרונות? כנסו לקישור, תנו לייק לשער המסקר את הלוויתו של מרן זצוק"ל, ועזרו לו להיות השער המוביל בתחרות השערים של השנה". נכתב בהודעה שהועברה לאלפי מאמיניו.

הבוקר (חמישי) התברר כי התגייסות המאמינים, הצליחה, והשער של פטירת הרב עובדיה הגיע למקום הראשון, בעוד ששער העיתון בו דווח על פטירת הזמר אריק איינשטיין, הגיע למקום השני בהפרש ניכר של קולות.

למעלה מ-1,120 קולות נרשמו לטובת השער על פטירת מרן הגר"ע, בעוד השער על פטירת אריק איינשטיין קיבל למעלה מ-500 קולות בלבד.

אפרים גלעד שניהל את מבצע ההצבעות לטובת שער "מרן", הגיב על התוצאה, בשיחה עם "כיכר השבת": "גולשי ידיעות אחרונות החליטו ששער העיתון מיום פטירתו של מרן זצוק"ל, הוא האירוע הכי משמעותי שקרה לנו בשנה האחרונה, ואפילו הם יודעים שאסור לידיעות אחרונות להשוות חס וחלילה את הפטירה של גדול הדור לפטירה של איזה זמר משנות השמונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר