רינו צרור נגד היס"מ שתקף את יאיר שרקי: "אלימות מופרעת, לא פחות"

העיתונאי הבכיר רינו צרור תקף בחריפות את שוטרי היס"מ שתקפו את העיתונאי יאיר שרקי, כתב גלי צה"ל, במהלך ההפגנה נגד סגירת קברו של הגר"ע יוסף. האזינו לדברים (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שוטר יס"מ מכה את יאיר שרקי בסוף השבוע (צילום: כיכר השבת)

העיתונאי הבכיר רינו צרור תקף בחריפות את שוטרי היס"מ שתקפו את העיתונאי יאיר שרקי, כתב גלי צה"ל, במהלך הפגנת הספרדים נגד סגירת קברו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

"כיכר השבת" מגיש את עקרי הדברים של צרור במהלך שדור בגלי צה"ל:

"הם שוברים את העצמות לימין, הם שוברים את העצמות לשמאל, למחאה העממית, לחרדים, לכולם בדיוק באותה צורה. אלימות מופרעת, לא פחות. בלי פיקוח ובלי הבחנה, מתחילים בבומבה בפנים ומסיימים על האספלט.

"השבוע הם כיסחו את יאיר שרקי, כתב גלי צה"ל, הורידו אותו לרצפה בשתי בעיטות רצח, פעם אחר פעם, זה קרה ביום רביעי בערב. החרדים הפגינו בירושלים ליד בית הקברות סנהדריה - שם קבור הרב עובדיה יוסף, החרדים ביקשו להתכנס שם גם בלילה, אבל החברא קדישא סגרה בשמונה בערב.

צפו בוידאו: שוטרי יס"מ מכים את יאיר שרקי (צילום בלעדי: כיכר השבת)

"החרדים מחו, יסמניקים קבלו את פניהם. גם יאיר שרקי, כתב גלי צה"ל לענייני דתות יצא לדווח, שרקי הוא חובש כיפה, הוא מגדל פאות, הוא הולך בג'ינס, והוא גם נחשב לבעל עתיד עיתונאי מבטיח.

"הוא ניגש לראיין מפגין, איך שהתקרב יס"מניק חסם את דרכו. 'אתה לא מראיין פה', אמר לו השוטר ודחף לו את המיקרופון, 'אני כתב גלי צה"ל', אמר שרקי והשוטר לא קיבל, רק שמע ודחף אותו בכוח, מן המרואיין אל המפגינים, שרקי חזר על דבריו.

"אבל אז היס"מניק דחף ובעט בעיטה ברגל ימין אל רגליו של שרקי והפיל אותו אל הכביש, היו אנשים מסביב, יאיר קם במהירות על רגליו ודרש כמקובל וכנדרש את הפרטים של השוטר, עד שקם מהאספלט הגיעו שני יס"מניקים נוספים והצטרפו אל חברם, שרקי רק דרש את פרטי השוטר המכה והשוטר השני בעט בו בדיוק כמו הקודם - ברגליים.

"זה מן משחק כזה של יס"מניקים - להפיל אנשים בבעיטת רגל על הרצפה. שרקי נפל שוב על האספלט וקם. ודרש פעם נוספת את פרטי הבועט, הוא החזיק ביד טייפ ומיקרפון, 'תיקחו אותו לניידת' אמר השוטר, 'זה בן דוד שלי - עזבו אותו הוא לא עשה לכם כלום' צעקה אשה מן הקהל, 'אם הוא בן דוד שלך תיקחו אותו מפה', וכך כאילו הסתיים הפרק הזה".

"האירוע צולם, השוטרים המכים נראים בברור כמו פאותיו של שרקי. ואין צל של ספק, הם מרסקים את רגליו פעמיים בשל הפאות. הפאות הללו אני אומר לעצמי ולא ממשיך, הפאות הללו".

האזינו לדברים של רינו צרור מתוך שדורי גלי צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר