איתמר בן גביר וחיים לוינסון ראש בראש

לאחר שפרסם פוסט עוקצני ברשת כנגד עמיתו למקצוע העיתונאי עקיבא נוביק, "חטף" כתב הארץ חיים לוינסון תגובה עוקצנית מפעיל הימין איתמר בן גביר. על מה המהומה? (ברנז'ה, עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
איתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)

כתב "הארץ" חיים לוינסון ופעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר, סיפקו מידע מעניין על "מאחורי הקלעים" של הספקת חומרים חדשותיים לתקשורת.

הכל החל כאשר כתב "ידיעות אחרונות" עקיבא נוביק פרסם הבוקר (שלישי) כתבה על ארגון להב"ה, הפועל למניעת התבוללות.

הכתבה של נוביק נפרסה זכתה לכותרת בעמוד הראשי של מוסף 24 שעות של "ידיעות אחרונות". תחת הכותרת "משחקים באש", נכתב שם על "משמר חופים, מלשינון, חשבונות פייסבוק פיקטיביים, קבוצות ווטסאפ תוקפניות. מאות פעילים של ארגון להב"ה מוכנים לעשות הכל, כולל כניסה לכפרים ערביים, כדי "למנוע מיהודיות לצאת עם גויים". מבט נדיר מבפנים על ארגון הימין הקיצוני שצובר מעריצים בקצב מתמיד".

כתב "הארץ" חיים לוינסון, פרסם פוסט עוקצני בפייסבוק כתגובה לכתבה: "רוצה לפרגן לאיתמר בן גביר, ששוב הוכיח שהוא היחצן הכי טוב בישראל. היום הוא האכיל בגימיק נוסף את עקיבא נוביק מידיעות אחרונות".

לדברי לוינסון, "מי שקורא את עקיבא יכול לחשוב שלהבה זה אירגון אמיתי. בפועל זה איש אחד, בנצי גופשטיין, שכל חודש בן גביר תופר לו גימיק חדש. פעם סרטון, פעם משיבון, פעם חמל. ללהבה אין משרד ולא כלום. רק יחצן על שנותן אשליה שהם קיימים. הביוב נשפך כמים, והעיתונאים שותים בצמא".

אלא שאיתמר בן גביר החליט לא לשתוק על הסטטוס ו"חשף" את שיחותיו מול לוינסון ברבים: "יש כמה סוגי עיתונאים. רובם מקבלים מאיתנו סיפורים בגלוי וגאים בכך, סה"כ הם באו לעשות את עבודתם ומבינים שיש לנו סיפורים. אחרים (עשרה או עשרים מתוך כמה מאות...) באמת אידאליסטים ולא רוצים לעבוד איתנו ( זה בסדר - זה הדדי, גם לי לא ממש מתחשק לעבוד עם גדעון לוי....)".

"אבל הכי מצחיק אותי אלה שכאשר נותנים סיפור לחברים שלהם הם כותבים על הקיר בפייס שזה "שטויות, ביוב" וכיוצא בזאת אבל לאחר שעה מתקשרים ובשקט בשקט, כמעט בלחש שואלים אותי "בן גביר תעשה טובה לא יפה שנתת עוד סיפור לפלוני/ אלמוני. מתי תיתן גם לי?".

בן גביר הקדיש את דבריו ללוינסון: "מוקדש באהבה לחברי חיים לוינסון" כתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר