לוינסון: כותרות "המאבק על בית שמש" צבועות בעיניי

העיתונאי חיים לוינסון, טוען כי הכותרות סביב המאבק על בית שמש - צבועות. "פתאום כולם מתגייסים להציל את בית שמש, שזה בעצם שם קוד לשנאת חרדים" כתב ברשת החברתית פייסבוק (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לוינסון, מחופש לחרדי (ארכיון)

תושבים בעיר בית שמש מגדירים את יום הבחירות שייערך השבוע כיום גורלי עבור העיר, ישנם שהגדילו לומר אף כי זהו יום שבו נלחמים על הבית, להיות או לחדול.

כעת, העיתונאי חיים לוינסון (הארץ) קורא לציבור להפסיק עם ההיסטריה סביב בית שמש. "בית שמש הייתה עיירת פיתוח שלא עניינה איש עד לפני עשר שנים. פתאום כולם מתגייסים להציל את בית שמש, שזה בעצם שם קוד לשנאת חרדים. להציל את בית שמש מידי החרדים".

ברשת החברתית פייסבוק, כתב לוינסון כי כל הכותרות על המאבק בבית שמש צבועות בעיניו. לדבריו, "ערוץ 2 שמתעסק בפריפריה רק בכתבות מגזין על דידי הררי גילה עולם חדש. כאילו שקודם לכן בית שמש הייתה פריז ועכשיו בגלל כמה חרדים היא מתדרדרת. יש ערים גדולות מבית שמש שאף אחד לא יודע מי ראש העיר שלהם. עם יד על הלב, כמה מכם יודע מי זאת ראש עיריית כפר סבא? אבל בבית שמש זהות ראש העיר הפכה להיות סמל. סמל למה?".

העיתונאי החילוני סבור כי אלו שבאמת רוצים להציל את העיר הסמוכה לירושלים, צריכים לטפל בבעיות האמיתיות ולא בפרטים השוליים: "מי שבאמת רוצה "להציל" את בית שמש צריך לגעת בבעיות של העיר. לא אלי כהן ולא משה אבוטבול יפתרו אותם בלי סיוע ממשלתי מסיבי. הכביש למקום הוא מחפיר. נתיב אחד לכל כיוון, עמוס רמזורים ונחצה על ידי פסי רכבת. הכביש זועק להרחבה כבר שנים. אזורי התעשייה של העיר נמצאים במועצה האזורית מטה יהודה הסמוכה, ואין לה לאן להתפתח. פרויקטים של פינוי בינוי נצרכים באופן דחוף. וכמובן, תעסוקה. אבל זה כבר משעמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר