עובדי רשות השידור התפללו למנוע את "הגזירה"

לפחות עשרים מעובדי רשות השידור עלו לקברי צדיקים בצפון בכדי להתפלל לביטול ההחלטה לפיה רשות השידור תיסגר ותיפתח מחדש. "כל המטרה של המיקרופונים להפיץ תורה" (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רשות השידור (צילום ארכיון: פלאש 90)

הבוקר (ראשון) עשרים מעובדי רשות השידור עזבו את מקום עבודתם בשכונת רוממה בבירה והצפינו בזה אחר זה אל קברי הצדיקים: רשב"י במירון, יהודה בר עילאי ויונתן בן עוזיאל, שם קיימו תפילה למניעת "הגזירה" כפי שהם מגדירים אותה, נגד מקום עבודתם.

כזכור, שר התקשורת, גלעד ארדן (הליכוד) הודיע במסיבת עיתונאים שקיים בשבוע שעבר כי החליט בצעד דרמטי לסגור את רשות השידור ולהקימה מחדש, בנוסף הודיע השר הממונה על התקשורת כי אגרת הטלוויזיה תבוטל.

הצעדים הנתפסים בעיני הציבור כצעדי התייעלות יגרמו לכך שמאות עובדי הרשות צפויים לקבל מכתב פיטורין עם סגירת רשות השידור. החלטה התקבלה על ידי הוועדה לבחינת המתווה לשידור הציבור, בראשות המפיק רם לנדס.

אורי רווח, חסיד חב"ד, המשמש זה שנים ככתב בערוץ 1, ארגן את מסע התפילות. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מסביר כי הם "באו להתפלל לבטל את רוע הגזירה. בתקווה שבורא עולם ישמע את התפילות ויבטל את הגזירה".

רווח אומר כי הסביר לעובדים שהסכימו להצטרף אליו לנסיעה, על השליחות הרוחנית במהלך שעות עבודתם מול הטלפרומטר: "הסברתי להם שכל המטרה של המצלמות והמיקרופונים היא להפיץ תורה ויהדות בעולם וזה הכלי לברכה וממילא הברכה היא שישאירו אותנו בעבודה".

במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר אמר שר התקשורת כי "תשלום האגרה הפך לסמל, הוא נתפס כקנס מאוס ללא הצדקה. הציבור לא מוכן שיגבו ממנו תשלום שנתי בשביל לממן ארגון כושל, טלוויזיה מיושנת ולא רלוונטית. מדינה לא יכולה לגבות כסף עבור שידור ציבורי כשידוע היטב שהכסף לא הולך לכך".

ארדן מתח ביקורת נוקבת כנגד רשות השידור בתפקודה לאורך השנים: "איך יכול להיות שהשידור הציבורי, שאמור להיות חלון ראווה, נראה כמו חצר אחורית מוזנחת? אנחנו הולכים לסגור את רשות השידור ולהקים גוף חדש ואיכותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר