העיתונים מתגייסים: "מערכה גורלית"

"מערכה גורלית", "לקדש שם שמיים", אלו חלק מהכותרות הבוקר (שלישי) בעיתונות החרדית לקראת ההכרעה בבית שמש על זהות ראש העיר ועל עתידה של העיר • סיקור (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"מערכה גורלית", "לקדש שם שמיים", אלו חלק מהכותרות הבוקר (שלישי) בעיתונות החרדית לקראת ההכרעה בבית שמש על זהות ראש העיר ועל עתידה של העיר.

עיתון "המודיע" שופרה של "אגודת ישראל" מפרסם בכותרתו הראשית: "לאור קריאת הקודש של מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה, הציבור החרדי מתלכד היום להצביע ולפעול עבור אגודת ישראל-ג' למועצת העיר והרב משה אבוטבול לראשות העיר". בידיעה נכתב כי היום יוכרע עתידה של העיר בשנים הקרובות.

במאמרי מערכת נוספים כותבים עורכי העיתון כי כל קול שיחסר יהיה חילול ה' וכי על הציבור החרדי כולו להתגייס למערכה. "יום הדין של בית שמש", קובע פרשן אחר. משה אבוטבול ממריץ את הקוראים לבחור בו וזועק במאמר: "אחי ורעיי, הבית בוער, העיירה בוערת".

עיתון "יתד נאמן" שופרה של תנועת "דגל התורה" מפרסם בכותרתו הראשית את תמונתו של אבוטבול מתברך אמש מאת מרנן ורבנן גדולי הדור ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי וקובע: "בתפילה ובמלחמה - לקדש שם שמיים".

"היהדות הנאמנה מתלכדת להצלחת רשימת דגל התורה חן למועצת העירייה והרב משה אבוטבול לראשות העיריה", נכתב בעיתון, "הציבור החרדי על שבטיו ועדותיו יצעד היום לקלפי לקיים מצוות ועשית ככל אשר יורוך ולהציל את עתידה של העיר בית שמש מידיהם של משנאי הדת הזוממים להדיר את רגלי הציבור החרדי מהעיר ובכך יביעו את מחאתם נגד מסע ההסתה שטרם היה כמותו".

עיתון "המבשר" שופרה של תנועת "שלומי אמונים" קובע בכותרת הראשית: "מרנן ורבנן גדולי וצדיקי הדור מכל החוגים והעדות הורו להצביע לראשות העיר הרב משה אבוטבול. היום: נקדש שם שמיים", זועקת באותיות שחורות גדולות ומודגשות הכותרת הבולטת.

העיתון מבהיר כי בהצבעה על צביונה הרוחני של בית שמש תמימות דעים בקרב כלל הציבור החרדי כי בחירת נציג נוסף לרשימת 'כח' הכלל חסידי יושג רוב חרדי במועצת העיר.

בנוסף מפרסם הרב הגאון רבי זושא הורביץ מאמר המדרבן את התושבים להצביע תחת הכותרת "קום ועשה", בו הוא כותב כי "היהדות החרדית עוקבת בדריכות ודאגה אחר תוצאות הבחירות ומשמרות תפילה מתקיימות בכל רחבי הארץ למען הצלחת היהדות הנאמנה בבית שמש במערכה על ראשות העיר ועל רוב חרדי במועצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר