העיתונים החרדים על סערת ביקור נתניהו בחב"ד

ביום שאחרי הסערה שפרצה עקב החיבוק שהעניקו בחב"ד לראש הממשלה נתניהו, "יתד נאמן" ו"המודיע" מצטטים את התקפת ח"כ אייכלר ואילו ב"המבשר" מתעלמים (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו בחב"ד (צילום: מאיר אלפסי)

ביום שאחרי הסערה הגדולה שנוצרה בעקבות החיבוק שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו מחסידות חב"ד בביקורו בכפר, זאת למרות יחסו העוין לדת ולתורה, בעיתונות החרדית בוחרים שלא לתקוף חזיתית את חב"ד וממקדים את האש בראש הממשלה.

באופן עקרוני ניתן לומר כי בעיתונות החרדית החליטו ראשי המערכות להתעלם לגמרי מהביקור ולא לדווח עליו כשכמובן הסיבה הינה הכעס העצום השורר על התנהגותו של ראש ההמשלה כלפי המגזר החרדי ועולם התורה.

בעיתונים "המודיע" ו"יתד נאמן" בחרו להביא את דבריו של ח"כ ישראל אייכלר, שהובאו לראשונה ב"כיכר השבת", בהם תקף את ראש הממשלה על הביקור ואמר כי "נתניהו מכין לחם עוני לילדי ישראל".

"החוצפה שלו להצטלם במאפיית מצות, היא מגוחכת ומבישה בשעה שאלפי משפחות מתקשות לקנות מזון ומלבושים לחג הוא בא לרדד את מצותיהם", צוטט אייכלר בהרחבה.

מלבד עיתון "הפלס", בכלל העיתונים החרדים לא הוזכרה העובדה כי מדובר היה במאפיית מצות של חסידות חב"ד.

הגדל לעשות עיתון "המבשר", שככל הנראה חסידות חב"ד חשובה לו יותר, שהתעלם לחלוטין וכלל לא התייחס חנושא.

גורם בכיר בעיתונות החרדית מסביר ל"כיכר השבת" כי המטרה היא לשים את הפוקוס על נתניהו. "הוא זה שפגע בכולנו הרס את עולם התורה, קיצץ בקצבאות והגיע להצטלם. נכון שהוא הסתייע בחב"ד אך לא זה הסיפור, מה גם שמרבית הרבנים והעסקנים בחסידות מתנערים מההזמנה ומהחיבוק הפומבי שניתן לראש הממשלה".

"המטרה היא לתקוף חזיתית את ביבי ולא להסיט את האש לכיוונים אחרים", מסביר הגורם כשלהערכתו החסידות לא תתוקף באופן פומבי גם בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר