יהודה שלזינגר: התקשורת החרדית הפכה לכלי הסתה משחית ומכוער

העיתונאי יהודה שלזינגר תקף את התנהלותה של התקשורת החרדית וטען כי היא לא מייצגת את המגזר החרדי. "התקשורת החרדית הפכה לכלי הסתה משחית ומכוער" (ברנז'ה, עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יהודה שלזינגר (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של שלזינגר)

מאז הקמת ממשלת נתניהו-לפיד-בנט, רובו של הציבור החרדי התאגד כנגד הממשלה, חברי הכנסת החרדים תוקפים מעל גבי בימת הכנסת, והעיתונות החרדית מצידה מפרסמת גם היא מאמרים חריפים כנגד השלטון.

הצהרים (ראשון), העיתונאי יהודה שלזינגר, כתב הדתות בחינמון "ישראל היום" יצא במתקפה ברשת החברתית פייסבוק כנגד העיתונות החרדית, שלדבריו, בשונה משנים עברו, בשנת 2014 הפכה למתנגדת בשונה מהחרדים כולם.

"פעם הייתי כותב 'החרדים מתנגדים'. היום צריך להדגיש ש'העיתונות' מתנגדת. למה? כי כיום התקשורת החרדית לא באמת מייצגת את הציבור החרדי".

"'החרדי הנורמאלי' אולי כועס על לפיד ופירון אבל לא רוצה שהילדים שלו לא ידעו בסיס באנגלית וחשבון (כל הרשת של שס מלמדת ליבה). הוא כועס על שקד ובנט אבל לא באמת רוצה נקמה צמאת דם בפירוק ההתנחלויות ולא חושב שכל המזרוחניקים הם 'רודפי התורה'".

לאור זאת, קובע יהודה שלזינגר כי "התקשורת החרדית הפכה לכלי הסתה משחית ומכוער (מכל דברי הקדושה והשיעורים של הרב בעדני בשנים האחרונות רק 'בהמות ומטומטמים' זכה לביקור באתר חרדי! וזו דוגמא קטנה) 'החרדים' הם כמה רמות מעל זה".

שלזינגר, אמר ל'כיכר השבת' כי "הסטטוס מדבר בעד עצמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר