עקיבא נוביק: "אין לי שום דבר נגד חסידי שובו בנים"

העיתונאי עקיבא נוביק התייחס לפרשת מנהיג שובו בנים הרב אליעזר ברלנד, ובחר לעשות זאת באמצעות ווארט חסידי. נוביק הבהיר: נגד החסידים ב'שובו בנים' אין לי שום דבר (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עקיבא נוביק (צילום: שלומי כהן)

פרשת "שובו בנים": העיתונאי עקיבא נוביק, כתב הדתות והפרלמנטרי של העיתון "ידיעות אחרונות" התייחס לפרשת מנהיג שובו בנים הגולה באופן מרומז, באמצעות ווארט חסידי.

בסטטוס שהעלה אמש (רביעי) ברשת החברתית פייסבוק, פתח נוביק וכתב כי מידי פעם פוגשים בו חסידיו של הרב ברלנד ושואלים לדעתו האם יש בליבו על הקהילה: "מאז שנסעתי לחפש את הרב ברלנד במרוקו שואלים אותי מפעם לפעם האם יש לי משהו נגד קהילת שובו בנים. חלילה, אני ממהר להשיב, נגד החסידים אין לי שום דבר".

נוביק המשיך את דבריו ב"ווארט מרתק", כלשונו: "אז כמחווה של חג אספר וורט מרתק ששמעתי הערב מחסידי שובו בנים: זוכרים שלפני בערך חודש הרב ברלנד חזה שתיפול פה פצצת אטום תוך חודש? ובכן, החסידים גילו שאחרי חודש בדיוק פורסמה תמונת הרב במדי אסיר בזימבבואה".

"אלא מה?", תוהה נוביק וקובע "הרב ברלנד ספג את ההשפלה והביזיונות כדי שלא יקרה אסון בארץ. או בציטוט מהודעת החסידים "האם תמונה כזאת לא נותנת לכם תחושה של שואה? עם ישראל ניצל משואה מאטום על ידי שהצדיק לקח על עצמו את השואה וסובל כל רגע ורגע למען עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר