דרמה בביטאון ש"ס "יום ליום": צבי חקק פוטר מתפקידו כמבקר רוחני

צבי חקק, עוזרו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף, ששימש כמבקר רוחני בביטאון ש"ס "יום יום", קיבל היום שיחת טלפון בה נאמר לו כי הוחלט לפטר אותו. "זו פגיעה במורשת הרב" אמר אחד מבני משפחת יום ל"כיכר השבת" (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צבי חקק לצד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: פלאש 90)

זעזוע בעיתון "יום ליום": צבי חקק, המבקר הרוחני של ביטאון תנועת ש"ס "יום ליום", פוטר היום (שלישי) מתפקידו.

בשעות הצהריים, קיבל חקק - איש אמונו ועוזרו האישי של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל לאורך השנים - טלפון מהנהלת "יום ליום", בה הודיעו לו כי הוא מפוטר מתפקידו כמבקר הרוחני של העיתון. מדובר בצעד חריג מאוד בעיתון, וזאת מאחר שחקק היה נחשב לשליחו של הרב עובדיה זצ"ל בעיתון.

זו אינה המכה הראשונה שחוטף צבי חקק מצמרת ש"ס. לפני מספר חודשים, סירב יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי לבקשת של הרב משה יוסף למנות את חקק לתפקיד מזכיר מועצת חכמי התורה של התנועה לאחר פטירת אביו הגר"ע יוסף זצ"ל, ופרישת המזכיר הקודם ממנה.

בן משפחת יוסף, אמר הצהריים בשיחה עם "כיכר השבת" כי מדובר ב"פגיעה קשה במורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף, ובניסיון למחוק כל זכר מרחוב הקבלן 45". הוא איים "נבטל את המנוי לעיתון, זה חצה כל גבול".

איציק סודרי, מי שהיה דובר ש"ס בעבר, ואחיה של יהודית יוסף כלתו של מרן הרב עובדיה יוסף, זעם גם הוא על פיטורי חקק וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "אני ובני משפחתי, קרוביי וידידיי מבטלים כעת את המנוי לעיתון".

את תגובת "יום ליום" לא ניתן היה להשיג עד לשעת פרסום הידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר