יו"ר ש"ס אריה דרעי הפקיע את פיטוריו של צבי חקק מ"יום ליום"

הסערה שחוללה הידיעה ב'כיכר השבת' על כך שצבי חקק, עוזרו של מרן הגר"ע יוסף, פוטר מתפקידו כמבקר רוחני בעיתון "יום ליום", הביאה את יו"ר תנועת ש"ס להודיע על הפקעתם של הפיטורין (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צבי חקק (צילום: מאיר אלפסי)

הדרמה ב'יום ליום' נמשכת: לאחר הדיווח ב"כיכר השבת" לפיו צבי חקק, עוזרו האישי של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, קיבל הצהריים (שלישי) שיחת טלפון מהנהלת ביטאון ש"ס יום ליום' בה נאמר לו כי הוא מפוטר מתפקידו, הורה יו"ר ש"ס אריה דרעי לבטל את הודעת הפיטורין.

דרעי, ששמע על פיטורי חקק דרך התקשורת, יצר קשר עם הנהלת העיתון והביע מורת רוח מהמהלך, בהנהלת העיתון החליטו לקבל את בקשתו של דרעי ולבטל את פיטורי חקק לעת עתה. חקק עצמו, קיבל שיחת טלפון נוספת מהנהלת העיתון בה נאמר לו כי הפיטורים בוטלו.

מעיתון 'יום ליום' נמסר: "בעקבות התערבות ובקשה של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הנהלת 'יום ליום' החליטה לבטל את הפסקת התקשורת עם הוועדה הרוחנית והוחלט להמשיך להתנהל מולה באופן הרגיל".

ההודעה על פיטורי חקק גררה זעם בקרב בני משפחתו של מרן הגר" יוסף זצ"ל: "מדובר בפגיעה קשה במורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף, ובניסיון למחוק כל זכר מרחוב הקבלן 45", אמר אחד מבני המשפחה ל"כיכר השבת".

איציק סודרי, מי שהיה דובר ש"ס בעבר, ואחיה של יהודית יוסף כלתו של מרן הרב עובדיה יוסף, זעם גם הוא על פיטורי חקק וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "אני ובני משפחתי, קרוביי וידידיי מבטלים כעת את המנוי לעיתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר