היכן נפלו רסיסי הטיל בבני-ברק? תלוי איזה עיתון חרדי אתם קוראים

נפילת רסיסי הטיל ברחוב אורליאן בבני-ברק זוכה לכמה גרסאות בעיתונות החרדית. בעוד 'יתד נאמן' מדווח על "פאתי בני ברק", ב'הפלס' חגגו על נפילה ראשונה ב"בבני ברק" (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רסיסי הטיל בבני-ברק, אמש (צילום: כיכר השבת)

בשעות הערב אמש (שני) לאחר מטח טילים ששוגר מעזה לאזור המרכז וגוש דן ויורט בהצלחה על-ידי מערכת 'כיפת ברזל', נמצאו חלק משרידי הטיל המיירט על-ידי עוברים ושבים ברחוב אורליאן בפאתי העיר בני ברק שאף גרמו לנזק קל לרכוש.

הבוקר מתייחסים היומונים החרדיים למקרה החריג, באופן שונה - כל אחד על פי שיוכו המפלגתי והפוליטי כמו גם שיוכו אל גדולי התורה להם הוא נשמע.

בעיתון הליטאי "יתד נאמן" נדחקת הידיעה על נפילת הטיל לעמוד 6 שם מוזכר ברמז דק בכותרת, תחת תמונה בה נראים סגני ראש העיר מטעם תנועת 'דגל התורה', אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא: "במקום הנפילה בפאתי בני ברק", מה שבעצם מדגיש כי דבריו של מרן הגר"ח קנייבסקי שנחשפו ב"כיכר השבת" לפיהם למרות ההבטחה שלא יפלו טילים בבני ברק הרי שיש להיזהר ולהקפיד בגבולות העיר, התקיימו במלואם.

גם עיתון "המבשר" הפונה לציבור הכלל חסידי מדווח באופן דומה על כך ש"רסיסים מטילי היירוט נחתו בגבול בני ברק", כשבכתבה עצמה אף מודגש כי מדובר ברסיסים ממערכת הניווט של אחד מטילי היירוט שנפלו סמוך לכביש גהה.

מנגד, עיתון "המודיע" של "אגודת ישראל", המייצג בעיקר את חסידות גור שאינה רואה בהכרח דברים עין בעין עם ההנהגה הפוליטית של הציבור הליטאי, מדווח בעמוד הראשון כי "רסיסים מטיל כיפת ברזל נפלו בבני ברק".

בגוף הידיעה מסייג העיתונאי יעקב רייניץ את הדברים ומדגיש כי רסיסי כיפת הברזל נפלו ברחוב אורליאן שבגבול בני ברק רמת גן ובשטח הסמוך לכביש גהה.

בעיתון "הפלס", שופר "הפלג הירושלמי" בציבור הליטאי, "חוגגים" בכותרת משנה בהבלטה מודגשת ומדווחים לקוראים כי רסיסי הטיל נפלו לראשונה בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר