סמנכ"ל משפחה ציפי אמיתי עוזבת: "מיציתי"

מי ששמשה מזה כארבע שנים בתפקיד סמנכ"ל העיתון "משפחה" פורשת מתפקידה, לנוכח העובדה כי היא "חשה מיצוי בתפקידה". אמיתי: "פני קדימה, אני שוקלת כמה אופציות" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציפי אמיתי (צילום: כיכר השבת)

ציפי אמיתי ו'משפחה' כבר לא: שש שנים אחרי שהצטרפה לעיתון 'משפחה', ציפי אמיתי הודיעה בתחילת השבוע באופן מפתיע על פרישתה. לדבריה, הסיבה לכך נובעת מהעובדה כי חשה מיצוי בתפקידה.

את תפקידה בעיתון החלה אמיתי כמנהלת מותגים, והייתה אחראית לתחום הבריאות זאת לאחר שקודם לכן הוציאה בעצמה את מוסף "בריא לדעת" ששווק בעיתון 'בקהילה'. כשנתיים אחרי הצטרפותה ועד השבוע שימשה אמיתי בתפקיד סמנכ"לית העיתון.

בשיחה עם "כיכר השבת", הסבירה ציפי אמיתי מדוע בחרה לעזוב את העיתון שהיה לה לבית בשנים האחרונות: "מיציתי את התפקיד בו שימשתי קרוב לארבע שנים. מבחינתי מיציתי והבאתי את החברה להרבה מאוד הישגים, כולל כל הנושא של מוספים, פאנלים ולקוחות קצה - כל זאת בשוק מאוד קשה".

"פני קדימה אל האתגר הבא", היא אומרת באשר לעתידה. "אני שוקלת כמה אופציות, יכול להיות שאני אשאר במדיה ויכול להיות שלא. אני אחליט על-כך אחרי תקופת הרגיעה בעקבות עבודה מאוד מאסיבית".

אמיתי אומרת כי פרישתה נעשתה בהסכמה הדדית: "עשינו את זה בהסכמה. כבר חצי שנה שאני שוקלת את העזיבה. הייתה זו חצי שנה של הישגים מאוד מרשימים ומבחינתי פרשתי בשיא. השארתי מחלקה שמתפקדת ביעילות כשלכל עובד במחלקה הגדרת תפקיד ברורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר