רדיו "קול חי": בצלאל קאהן מונה למנהל התכניות

בצלאל קאהן מונה למנהל התכניות של רדיו קול חי. מנכ"ל התחנה ל"כיכר השבת": "בצלאל הוא נדבך מרכזי ומשמעותי בתחנה. ניסיונו ובעיקר היותו מענטש יתרמו לקידום "קול חי" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בצלאל קאהן (יח"צ)

טייטל נוסף: בצלאל קאהן מונה היום (רביעי) רשמית למנהל התוכניות של רדיו 'קול חי', כך הודיע מנכ"ל התחנה, אבי רוזן. קאהן יחליף בתפקידו את רוזן ששימש בתפקיד במקביל לתפקידו כמנכ"ל.

בצלאל קאהן שידר בעבר בתחנות הרדיו 'קול חי' ו'קול ישראל' ושימש כיועץ התקשורת של עיריית ביתר עילית. לפני ארבע שנים עזב את תפקידו ככתב בעיתון 'יתד נאמן', ופתח משרד פרטי לייעוץ תקשורתי.

ביוני 2012 הוא שב ל'קול חי' ומונה לשמש כעורך הראשי של חדשות רדיו 'קול חי', - במסגרת התפקיד היה אחראי על צוות הכתבים, העורכים ומגישי מחלקת החדשות בתחנה.

בשנה שעברה, עם עזיבתו של אברהם פרסטר את תפקיד מגיש 'המהדורה המרכזית', מנכ"ל התחנה מינה את קאהן למחליפו. כאמור, היום, בנוסף לתפקידו כמגיש המהדורה המרכזית, הוא מונה למנהל התוכניות.

מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן, אמר ל"כיכר השבת": "מזה כשנתיים בצלאל הוא נדבך מרכזי ומשמעותי בתחנה ולא רק בתחום החדשות. אני בטוח שניסיונו רב השנים בתחום התקשורת והכרת המגזר החרדי והדתי ובעיקר היותו מענטש יתרמו לקידום ושגשוג 'קול חי'".

בצלאל קאהן מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אני מבקש להודות למנכ"ל הרדיו אבי רוזן, על האימון שנתן בי. מזה כשנתיים, מאז נכנסתי ל'קול חי' כמנהל מערכת החדשות, הייתי - ועודני - שותף לתהליכים רבים בתחנה".

"אני שמח על האתגר החדש, ובסייעתא דשמיא מרובה, בשיתוף פעולה עם כל עובדי הרדיו הנפלאים, נמשיך לקדם את 'קול חי' כתחנת הרדיו המובילה בציבור החרדי-דתי". הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר