לקראת קריסה: "ערוץ 10" הוחשך

בעקבות הקריסה הכלכלית והכתף הקרה לה זכו מהמדינה, עובדי ערוץ 10 החשיכו את המסך והעלו שקופית התוקפת את ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו: "ללא פתרון" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

בעקבות הקריסה הכלכלית והכתף הקרה מהמדינה, עובדי "ערוץ 10" החשיכו הערב (ראשון) את המסך והעלו שקופית המפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה ושר התקשורת בפועל בנימין נתניהו.

"בעוד שלושה ימים ערוץ 10 ייסגר", נכתב בשקופית שעלתה עם החשכת המסך. "ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שמשמש כשר התקשורת, מסרב למצוא פתרון" תקפו ב"ערוץ 10". "בשל כך, החליט ועד העובדים להפסיק הלילה את שידורי ערוץ 10" נכתב בשקופית.

קריסת הערוץ מגיעה לאחר שהוא נכנס לחובות עתק, כאשר עדיין לא נמצא משקיע שמוכן להכניס כסף לערוץ. בנוסף, הערוץ חייב עשרות מיליוני שקלים למדינה אך אין מקורות מימון.

הערוץ ניסה לקבל הקלות מהמדינה ומהרשות השנייה, אך עד כה קיבל כתף קרה ולא נענה. העובדים דורשים כי חובות הערוץ למדינה לא יחולטו מחר והרשות השנייה תדון בבקשת הרישיון של הערוץ.

מוקדם יותר היום, הרשות השנייה הודיעה כי תחלט את החוב של הערוץ, 36 מיליון שקל, מהערבויות של הערוץ בבנק לאומי.
המשמעות של חילוט החובות היא קריסה כלכלית מיידית של הערוץ. ברשות השנייה אומרים מנגד כי אין אפשרות להעניק לערוץ רישיון כל עוד הוא לא עומד בחובותיו הנוכחיים.

בעוד כולם מפנים אצבע מאשימה לעבר ראש הממשלה נתניהו, שר הכלכלה ויו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט צייץ בטוויטר: "ערוץ 10 אינו מאוהדיי הגדולים, אבל אסור בשום אופן שהוא ייסגר. צריך לגוון אותו. לא לסגור. לא לפטר מאות עובדים. זה הזמן לעזור לערוץ 10".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר