הפתעה: הזוכה ב"חידון מרן" של "רדיו קול ברמה" - בחור בן 17 בלבד

הפתעה בתכנית "חידון מרן" של רדיו 'קול ברמה'. הבחור אהרון כהן, בן 17 מבני ברק, הצליח לגבור על שאר המתחרים, לזכות במקום הראשון ולגרוף את הפרס הראשון - 5,000 שקל (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הזוכה המאושר עם הרב בנימין חותה (צילום: קול ברמה)

הפתעה בתכנית "חידון מרן" של רדיו 'קול ברמה'. הבחור אהרון כהן, בן 17 מבני ברק, הצליח לגבור הערב (רביעי) על שאר המתחרים, לזכות במקום הראשון ולגרוף את הפרס הראשון - 5,000 שקל.

כזכור, לקראת יום השנה לפטירתו של מרן הראשון לציון הגאון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ובמסגרת הפעילות של רדיו 'קול ברמה' לשימור מורשתו של מרן, ערך רדיו 'קול ברמה' בימי בין הזמנים חידון הלכתי ייחודי על תורתו של מרן ובעיקר על חידושיו ההלכתיים פורצי הדרך שנכתבו במשך כל שנות פעילותו.

מתוך 3,000 מתמודדים שניסו את כוחם במבחן המיון, שכלל 100 שאלות ידע כלליות, הגיעו לשלב הראשון כעשרים וחמישה נבחנים שנבחנו באולפני "קול ברמה" במבחן נוסף מקיף בכתב. במסגרת התכניות ששודרו התמודדו חמישה עשר מתמודדים בהם אברכים, תלמידי ישיבות וקובעי עיתים לתורה.

אל תכנית הגמר ששודרה הערב, והועברה בשידור חי ב"כיכר השבת", הגיעו חמישה מועמדים בלבד שהפגינו ידע הלכתי מרשים ועברו את כל השלבים עד לתכנית הגמר.

בתכנית הגמר - ששודרה מאולפני רדיו 'קול ברמה' ובאתר רדיו 'קול ברמה' ו'כיכר השבת' - בהגשת הרב בנימין חותה ובהנחיית שדרן 'קול ברמה' ברק כהן, זכו במקום ראשון - הבחור אהרון כהן (17) מבני ברק, שהפגין ידע הלכתי מרשים וזכה בפרס של 5,000 שקל.

אל המקום השני הגיע הרב גד כהן (32) מרמלה - שזכה ב-2,500 שקל, אל המקום השלישי הגיע הרב רפאל זיני (30) מראשון לציון - שזכה ב-1,000 שקל. אל המקומות הרביעי והחמישי הגיעו, בהתאמה, הרב אברהם בן טולילא (30) והבחור נדב כהן מאשקלון (19) שזכו בהלבשה קומפלט מ"אופנת קארה" וסט ספרים של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל והסט המדובר "כי בא מועד" ו"כי בו שבת" של הרב בנימין חותה.

אריאל דרעי מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אמר לאחר סיום תכנית הגמר: "קול ברמה שם לו למטרה להמשיך ולהנציח את מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שהיה יחיד בדורו ובדורות האחרונים והחידון הנוכחי הוא נדבך באבן הבניין שקול ברמה בונה לכבודו של מרן מתוך הכרת הטוב עצומה כלפיו וכלפי פעולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר