קול ברמה: קוניק מוכר את חלקו לשותפים

פרסום ראשון: הסכם פשרה ברדיו "קול ברמה". מנכ"ל התחנה קוניק, מוכר את חלקו בתחנה. ההחלטה ממתינה לאישור הרשות השניה

משה גלסנר | כיכר השבת |

יש תקווה לאחריתך: אחרי שורת מאבקים מרים בין בעלי השליטה בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה', מאבקים שנמשכו על פני כל החודשים האחרונים, נחתם השבוע בין השותפים 'הסכם שלום', במסגרתו ימכור המנכ"ל אריאל קוניק את חלקו בתחנה לשותפים.

כזכור, במניות תחנת הרדיו 'קול ברמה', מחזיקים יחדיו השותפים גבי אדרי וצבי עמר - כל אחד מהם ב-40%, כאשר מנכ"ל התחנה אריאל קוניק מחזיק ב-20% הבעלות הנותרים (ובהמשך גם ב-10% נוספים). דא עקא, ובין קוניק לשותפים נתגלה סכסוך עמוק, במסגרתו ניסו אלו האחרונים לפטר את קוניק, אולם נתקלו בווטו מצד 'הרשות השנייה'.

אחת מנקודות המחלוקת בפרשה, הייתה סוגיית 'המשקיע הסמוי' משה חדיף. לטענת קוניק, שותף חדיף באופן סמוי יחד עם גבי אדרי במניות החברה, וזאת תוך הצגת 'מצג שווא' לרשות השנייה, ועבירה על כללי המכרז. להוכחת טענותיהם, הציגו קוניק ומקורביו שורה ארוכה של ראיות התומכות בטענה, ביניהם העברות כספים, ומינוי בעלי תפקידים לפי דרישתו, כולל מינוי חתנו של משה חדיף עצמו, לחבר בדירקטוריון.

בימים האחרונים אירעה התפתחות בפרשה, כאשר רואה החשבון שמונה מטעם 'הרשות השנייה' לחקור את הטענות, הגיש לרשות את מסקנותיו, לפיהן אכן מהווה משה חדיף 'שותף סמוי'. הגשת המסקנה הזו, הייתה ללא ספק חלק מהסיבות שגרמו להגמשת העמדות, ולסיום המשא ומתן.

על פי הסיכומים, ימכור המנכ"ל אריאל קוניק את מניותיו בתחנה לשותפיו, כאשר בשלב הראשון ימשיך עדיין לכהן כמנכ"ל תוך שיתוף פעולה מלא עם בעלי השליטה.

את ההסכם המסירה גיבשו יחדיו רב המקורב לנושא, יחד עם רואה חשבון. לכיכר השבת נודע כי השותפים נאותו לשלם לקוניק פיצוי משמעותי תמורת מניותיו ותמורתו הודיע קוניק מלכתחילה שבסכום זה יהיה מוכן למכור את חלקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר