סערת גזית

הרשות השניה החלה בהליך הפרה נגד רדיו ללא הפסקה

שבוע אחרי שנשא את נאום ההסתה, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד תחנת הרדיו האזורית ’רדיו ללא הפסקה’ בעקבות דבריו של גבי גזית. ברשות השניה דורשים מהתחנה להגיב עד יום רביעי לטענות נגדה, חרף בקשת המנכ"ל לעכב את הדיון עד שגזית ישוב ארצה (בכיכר)

מנחם שוורץ | כיכר השבת |

הרבה מאוד אנשי תקשורת התבטאו בתקופה האחרונה נגד המגזר החרדי, ופגעו בקודשי ישראל באמצעות הבימה שניתנה להם. מי שחצה את הגבול היה גבי גזית, ונראה כי גם הרשויות הרלבנטיות רואות את דבריו בחומרה רבה.

כמעט שבוע אחרי שנשא את נאום ההסתה, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לכאורה נגד תחנת הרדיו האזורית ’רדיו ללא הפסקה’ בעקבות דבריו של גזית. המשמעות: ייתכן שבתום התהליך תיקנס תחנת הרדיו בדקות פרסום, או שיוטל עליה קנס כספי.

עשרות תלונות הגיעו אל שולחן מועצת הרשות השניה מאז השידור. אנשי הרשות פנו למנכ"ל ’רדיו ללא הפסקה’, איל פאר, לקבלת הבהרות בנושא אולם זה השיב כי גזית בחו"ל והתחמק מתשובה ישירה.

הערב, מפרסם אתר "אייס" את תוכנו של מכתב שנשלח לאנשי "רדיו ללא הפסקה" לפיו נעשתה לכאורה פגישה בכבודן ובשמן הטוב של אוכלוסיות המתנחלים והחרדים באופן בוטה וגס, ובשידור האמור נחצו לכאורה גבולות המותר והראוי בשידורי תחנת רדיו ציבורית ומסחרית.

ברשות השניה דורשים מהתחנה להגיב עד יום רביעי לגבי הטענות נגדה, למרות בקשת מנכ"ל הרדיו לעכב את הדיון עד שגבי גזית ישוב לארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר