"שונאים אותו"

ה'קדיש' של אברמוביץ' ובן עמי על ראש הממשלה נתניהו • צפו

הפרשן הבכיר של ערוץ 12, אמנון אברמוביץ', הצטרף לאיחולי ה"בעגלא ובזמן קריב" של המגיש עודד בן עמי על קץ עידן נתניהו, וקינח ב"אמן!"; ראש הממשלה מיהר להגיב (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12)

אמנון אברמוביץ', הפרשן הבכיר והוותיק של ערוץ 12, והמגיש עודד בן עמי, לא הצליחו הערב (רביעי) להסתיר את איבתם לראש הממשלה בנימין נתניהו, והשתמשו לשם כך בניסוח מתוך ה'קדיש' היהודי.

"כל מי שמודיע שהוא יתמודד מול נתניהו, או לאחר עידן נתניהו, היה רוצה לראות שעידן נתניהו סוף סוף מגיע אל קיצו", פרשן אברמוביץ' באולפן התכנית 'שש עם'.

כשעודד בן עמי, מגיש התכנית, הגיב לדבריו ב"'בעגלא ובזמן קריב' אתה אומר...", חזר אברמוביץ' על הניסוח המקודש והוסיף "ואמרו אמן!", ובן עמי סיים את השידור ב"אמן" משלו.

מלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר: "אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו - ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם".

גם ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) מיהר להגיב: "נדהמתי והזדעזתי לשמוע את דובר צה"ל לשעבר ואת ה"פרשן" הפוליטי של החדשות, מספידים את רה"מ נתניהו ואף קוברים אותו בשמחה רבה. עם כל הכבוד לכישורי הארמית של השניים, מדובר בהתבטאות חמורה, מבישה ונלוזה, שאין לה מקום במהדורת חדשות במדינה דמוקרטית. קברניטי קשת - עצרו את הפארסה הזו, ומיד!".

בהקשר זה יש להזכיר את מלחמתו של נתניהו בבחירות האחרונות בערוץ 12, ובפרשניו אברמוביץ' וגיא פלג - שאף כיכבו על שלטי חוצות רשמיים של הליכוד ובאחד הפוסטים אף הושוו, ברמז, לאויבים מאיראן.

הערב, לאחר התגובות הקשות מכיוון הליכוד, פרסם עודד בן עמי הודעה, בה נכתב: "סיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה אריכות ימים ובריאות טובה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר