ועכשיו: ´נוער כהלכה´ נגד תחנות הרדיו

עמותת ´נוער כהלכה´ הגישה תלונה נגד תחנות הרדיו ´קול-חי´ ו´קול ברמה´ שאינם אפשרו תגובה לארגון במהלך השבועות האחרונים (מדיה, כיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
אי-תגובה. ללום (פלאש 90)

עמותת 'נוער כהלכה' בראשות יואב ללום הגישה אמש (שלישי) תלונה חריפה לרשות השניה, "שמתנהלים כרדיו פיראטי לכל דבר ואינם מעניקים זכות שווה לתגובה בשידור לצדדים המעורבים".

במכתב התלונה נכתב: "השבוע שודרו עשרות תכניות רדיו על פרשת עמנואל בשני הערוצים הללו ולא רק שלא ביקשו מאיתנו להגיב כמתבקש ע"י רדיו ממלכתי אלא אף כאשר ביקשנו בעצמנו להגיב לא ניתנה לנו הרשות. גם בשידור שערך מעל שעתיים שנציגי סלונים קיבלו את הבמה במלואה ואמרו עובדות שקריות ואנו רצינו להעמיד את הדברים על דיוקם ולעלות לשידור נמנע ממנו האפשרות לעשות זאת.

"על-כך אנו קובלים, לא יעלה על הדעת שרדיו שאמור לשרת באופן שוויוני את כלל האוכלוסייה התנהל בבריונות של רדיו פירטים ויהווה ערוץ פרטי למטרות אישיות של פלגים אלו אחרים. אנו מבקשים טיפול דחוף בסוגיה מאחר ואלו הם שני הערוצים היחידים שמשרתים את הציבור אשר ממנו אנו פועלים".

תגובת תחנת הרדיו 'קול-חי': "הרדיו מתנהל באופן ישיר מול הרשות השניה. כל התייחסות, במידה ותידרש, תועבר לרשות".

דובר תחנת הרדיו 'קול ברמה', ישורון תורג'מן, הגיב: "קיבלנו מהרשות השניה את טענותיה של עמותת נוער כהלכה. את תגובתינו המסודרת העברנו בחזרה לרשות השניה. רדיו 'קול ברמה' עובד על-פי אמות מידה מקצועיות ועל-פי כללי הרשות השניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר