חשף את הידוע

הדובר והיועץ הבכיר ניסה לגונן והודה: "התקשורת מגויסת"

במשך שנים רבות עולות טענות בישראל, כי כלי התקשורת במדינה נוטים בעיקר לצד השמאלי של המפה הפוליטית. בעקבות ההפגנות הנערכות נגד הממשלה והביטוי הרחב שניתן להן בתקשורת, נראה כי אכן הטענות צודקות. איש התקשורת הבכיר, ניסה לגונן וחשף את מה שהרבה טענו (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ההפגנה אמש בתל אביב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במשך שנים רבות, הציבור הימני, הדתי והחרדי טוען, כי הוא מרגיש שהתקשורת לא מאוזנת ופועלת לטובת הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

בכלי התקשורת מתייחסים מפעם לפעם לטענות העולות מהציבור, אך הם מכחישים כי הם מגויסים לטובת צד אחד והם טוענים כי הם פועלים באובייקטיביות.

בעקבות הרפורמה המשפטית של השר לוין וההפגנות הנרחבות ברחבי הארץ - הזוכות לסיקור תקשורתי שיש שיאמרו שהוא מוגזם מדי - מקבלות צידוק מאחד מבכירי אנשי התקשורת - אבי בניהו, מי שהיה דובר צה"ל בעבר וכיום יועץ תקשורתי בכיר ואורח רצוי באולפני החדשות.

בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו אמר בניהו, "התקשורת מגוייסת. זה נכון. התקשורת מגויסת כי בשמירת הדמוקרטיה יש לה תפקיד מרכזי. התקשורת מגוייסת כי מנסים לנתץ את בית המשפט העליון שיש גם לו תפקיד חשוב בדמוקרטיה".

עוד כתב בניהו: "התקשורת מגויסת כי רוצים להשתיק אותה. היא מגויסת כי רוצים לחסל את השידור הציבורי. התקשורת מגוייסת כי זוהי עת חירום".

מי שהחריף את הטון, הוא הפרסומאי אילן שילוח - שנוהג לכתוב הרבה נגד הציבור החרדי, וכך כתב שילוח בתגובה לבניהו: "התקשורת היא כלב השמירה של הדמוקרטיה ואם הכלב הזה יהפוך לחתול סיאמי זו תהיה טרגדיה".

"הרעיון הפשיסטי לתת במה לשתי דעות בכל דיון אחד למי שבעד דיקטטורה והשני למי שבעד דמוקרטיה תהיה סופה של התקשורת החופשית בישראל. כל עיתונאי, מנחה, עורך ובעל ערוץ שידור צריך להחליט האם הוא נותן ידו לכך", כתב אילן שילוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר