"לרדת לאיילון עם נבוטים"

מצחיק: האתר ציטט בביקורתיות את השרה - שציטטה את האתר

שרת ההסברה ציטטה מאמר מערכת שפורסם בתקופת ההתנתקות ובו הם קוראים לציבור לתקוף באלימות חוסמי כבישים. ב'וואלה' צייצו בביקורתיות והשרה תקפה בחזרה (ברנז'ה, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
גלית דיסטל (משמאל) (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מבוכה לאתר 'וואלה'? שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, פרסמה הערב (מוצ"ש) פוסט ב'טוויטר' ובו הוראות שפורסמו בתקופת ההתנתקות על ידי אתר החדשות 'וואלה', כיצד להתנהל עם מתפרעים שחוסמים כבישים.

"מה אפשר לעשות עם מפגינים שחוסמים כביש? הנה עצה אחת: לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, לחכות ולראות מי הדביל שחוסם כבישים". כך ציטטה שרת ההסברה את אתר 'וואלה'.

בחשבון הטוויטר של 'וואלה', ככל הנראה לא קלטו שמדובר בציטוט ישן שלהם, והעלו כותרת כנגד השרה דיסטל-אטבריאן שקוראת לאלימות כנגד מפגיני איילון. לאחר שהבינו כי השרה ציטטה אותם, האתר מיהר להסיר את הציוץ המדובר.

באתר החדשות לא הורידו את הכותרת המביכה אלא רק ציטטו בגוף הכתבה כי דיסטל "טוענת" שמדובר בציטוט ישן מהאתר, שכבר נמחק. ב'וואלה' לא הסבירו מדוע נמחק המאמר המסית, אך במאמר שפורסם בשנת 2015, טענו באתר, כי מדובר בכתבה הומוריסטית.

במאמר מערכת שפורסם לאחר המאמר מערכת (בזמן ההתנתקות. א"כ) באותו אתר חדשות, נכתב כך: "מכיוון שכל-כך הרבה אנשים לקחו ללב את מאמר המערכת הסרקסטי שלנו, או בלשון רבנים הבינו רק את הפשט ולא את הדרש, מן הראוי להסביר: אנחנו, עורכי וכותבי מערכת וואלה!, לא בעד ההתנתקות ולא נגדה. לכל אחד מאיתנו יש דעה משלו, אבל אלה אינן רלוונטיות בכלל. מה שאנחנו כן מתנגדים לו, במפורש ובכל תוקף, הוא השתוללות שמסכנת חיים במסווה של מאבק פוליטי-אזרחי".

עוד נכתב בזמנו באתר: "אז צאו מהצדקנות שלכם, תורידו מהפרצוף את הבעת הזעזוע, תפסיקו להתרגש ממלים ותתחילו לדאוג מאלה שמרוב דיבור על מה שיהודי לא עושה ליהודי, מוכנים להרוג יהודים על הכביש המוחשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר