אמסלם דורש: "תנו לי להגיב בקול ברמה"

לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" כי אלי ישי יתארח בקול ברמה ויתקוף את אמסלם, פנה זה האחרון לרשות השניה ודרש: "אני רוצה להגיב" (בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

אמסלם-ישי, לא הסוף. כנראה רק ההתחלה. יו"ר ש"ס כבר כנראה מבין שח"כ חיים אמסלם לא מתכוון לאפשר לו חיים קלים, לאחר ההדחה ומסע השיסוי נגדו.

כחלק מטקטיקה מכוונת, מילא עד עתה ישי את פיו מים בכל הנוגע לסערה שעורר הח"כ הסורר. "זהו עניין תורני ולא פוליטי" אמרו אנשיו, "הרבנים הם אלו שמנהלים מאבק נגדו בשל דעותיו הפסולות".

כפי שנחשף בצהריים ב"כיכר השבת" הערב מתכוון ישי, לראשונה, לדבר על הפרשייה, ולהביא את דעת הרבנים.

לצורך כך נסגרה עבורו שעה שלמה בתוכניתו של אבי מימרן ברדיו ´קול ברמה´, בה הוא צפוי להתייחס לאמסלם לראשונה ובצורה פתוחה, זאת כנראה כתגובה לשעה שדיבר אמסלם ב´רדיו קול חי´.

בקול ברמה, מיותר לציין, לא הזמינו את אמסלם להגיב ומאז חתימת חכמי התורה על המכתב נגדו, כמובן שלא נותנים לו פתחון פה מעל גלי האתר. אבל לא אחד כאמסלם יוותר.

בשעה האחרונה פנה חבר הכנסת לרשות השנייה, שמכוח זכיונה פועלת תחנת הרדיו ´קול ברמה´ שכפופה לכלליה, ודרש להורות להנהלת הרדיו לתת לו את הבמה והאפשרות להגיב, בצורה דומה למי שעשוי לתוקפו - יו"ר ש"ס אלי ישי.

דובר תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", ישורון תורג´מן מסר בתגובה: "רדיו קול ברמה מעולם לא מנע את תגובתו של ח"כ חיים אמסלם, ולעולם לא ימנע זאת"

מהרשות השניה עדיין לא התקבלה התגובה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר