סקר TGI: "קול חי" מזנק

בניגוד לירידות באחוזי ההאזנה שרשמו רוב תחנות הרדיו האזוריות, רדיו קול חי ממשיך להוביל את המדיה החרדית בישראל עם עלייה של 7% באחוזי האזנה, לפי סקר TGI יולי-דצמבר 2010 שפורסם היום. ינקי פלאי מנהל התכניות של רדיו קול חי על נתוני הסקר: "תעודה של כבוד לצוות הרדיו, למחלקת התוכניות והחדשות וההפקה של התחנה" (מדיה)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

היום פורסמו נתוני סקר TGI לחודשי יולי-דצמבר 2010. לפי נתוני הסקר, אחוזי האזנה לרדיו קול חי ממשיכים לעלות עם עלייה של 7% לעומת הסקר האחרון שנערך בחציון הראשון של שנת 2010.

גם בסקר TGI האחרון נרשמה עלייה של כ-2% לרדיו קול חי. נתונים אלו ממצבים את רדיו קול חי למדיה המוביל של הציבור החרדי בארץ.

בתקופת יולי- דצמבר 2010 נרשמו 5.9% האזנה לרדיו קול חי לעומת 5.5% בסקר הקודם. בנוסף, בקבוצת הגיל 18-44 נרשמה עלייה של כ-4% עם נתוני האזנה של 7.8% לעומת 7.5% בחציון הראשון של השנה.

מדובר בנתון מרשים ביותר וזאת למרות הקמת תחנת רדיו נוספת הפונה לקהל החרדי. במקביל רוב תחנות הרדיו האזוריות רושמות ירידות בנתוני האזנה שלהן.

ינקי פלאי, מנהל התכניות של רדיו קול חי התייחס לפרסום נתוני סקר TGI: "העלייה באחוזי האזנה לרדיו קול חי מהווה תעודה של כבוד לצוות של מחלקת התוכניות והחדשות, אנשי התוכן וההפקה של הרדיו. בזכות החשיפות הבלעדיות בתחום החדשותי, התכניות המגוונות והאיכותיות של השידורים לקהל החרדי מוכיח פעם נוספת כי רדיו קול חי הוא המדיה המובילה של הקהל החרדי בישראל". רדיו קול חי הינו הרדיו החרדי היחיד המשדר לכל מגוון הזרמים בציבור החרדי בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר