בשידור-חי: שוומנפלד מאיים על "קשת"

בעקבות הפגיעה של "ארץ נהדרת" במרן הגר"ע יוסף שליט"א, השדרן דודי שוומנפלד איים ב"קול ברמה" על חברת "קשת": "אל תנסו אותנו. אתם לא רוצים שנכה בכם בכיס. אנחנו יודעים להכות, אוהו יודעים. אז לא כדאי לכם. אני יודע שאני לא אשכנע אותכם תרבותית כי אני 'פנאט חשוך', אבל אל תתנו לנו לסגור לכם את המצלמות כי אנחנו יודעים ועוד איך לכבות" (בכיכר)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

השדרן דודי שוומנפלד התייחס בתוכניתו היומית ב"קול ברמה" למעשה הנבזה של חברת "קשת" שהציגה את מרן הגר"ע יוסף כחוזר בשאלה, במסגרת תוכנית התועבה "ארץ נהדרת".

"האמת היא שהם לא ראויים שנדבר עליהם, אבל זה הרי לא ייתכן שטלוויזיה שכביכול שולטת ומובילה דעת קהל תתלוצץ ותהפוך את מרן הרב עובדיה ללעג וקלס ותשחק עם דמותו כחוזר בשאלה. זה פשוט זוועות עולם", אמר שוומנפלד.

"בזמנו, כשהטלוויזיה זלזלה קלות באפיפיור או בהוא של המוסלמי, להבדיל אלף אלפי הבדלות בין קודש לחול, המדינה התנצלה. אבל לפגוע בקדוש והיקר? מה זה הפקר? בגלל שמדובר בציבור עדין נפש, שומר תורה ומצוות אז אתם יורקים בפנים? אתם רוצים לנסות אותנו? אתם רוצים שנוציא רבבות לכיוון האולפנים שלכם ולהוכיח לכם שיש דברים יקרים לנו? זהו, אין גבולות?", שאל שוומנפלד.

"אנחנו יודעים שבנושאי זימה ומוסר איבדתם מזמן את הגבולות, אבל בדברים הקדושים לנו, לעם היהודי? אל תנסו אותנו. אתם לא רוצים שנכה בכם בכיס. אנחנו יודעים להכות, אוהו יודעים. אז לא כדאי לכם. אני יודע שאני לא אשכנע אותכם תרבותית כי אני 'פנאט חשוך', אבל אל תתנו לנו לסגור לכם את המצלמות כי אנחנו יודעים ועוד איך לכבות. את תנסו אותנו, לא כדאי", סיים שוומנפלד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר