המהומה בהר הרצל

מחאה ספונטנית? התקשורת ידעה מראש על ההתארגנות

יממה לאחר הפריצה של יואל שליט, אחיו של החייל גלעד שליט, לבמה בהר הרצל - מתברר כי התקשורת ידעה על כך מראש ● דפנה ליאל מערוץ 2 עודכנה כבר בצהריים על המהומה ובתמונות בכתבה המלאה, היא נראית ברגעי הדרמה ● "אין מתפקידנו להודיע ללשכת ראש-הממשלה על כך", הגיבה (בכיכר)

במהלך טקס הדלקת המשואות שנערך אתמול בערב (שני) בהר הרצל בירושלים, פרצו לבמה יואל שליט, אחיו של החייל החטוף גלעד, ובת זוגו יערה. הם צעקו "גלעד עדיין חי!" כשהם מניפים בשלט שהוכן מבעוד מועד.

בתוך שניות אחדות, השניים הוצאו מחוץ לרחבה על-ידי אנשי האבטחה. כצפוי, המחאה שכונתה "ספונטנית" בתקשורת גנבה את ההצגה וסוקרה בהבלטה בכלי התקשורת. רבים הזדהו עם הצעד של שליט, אבל מתחו ביקורת על האופן בו זה נעשה.

חדי העין הבחינו שברגעי הדרמה כבר הייתה במקום עיתונאית אחת - דפנה ליאל מערוץ 2. איך הספיקה העיתונאית להגיע לזירה כל-כך מהר? מסתבר שהיא ידעה על כך מראש, כבר בשעת צהריים, אתמול.

בתמונות המצורפות לכתבה, נראית ליאל בכל רגעי הדרמה. דיאל, אגב, מסקרת כבר חודשים ארוכים את הנעשה באוהל משפחת שליט בירושלים, מול לשכת ראש-הממשלה.

משפחת שליט עדכנה את ליאל מראש על המהומה הצפוייה. הערב, במהדורה המרכזית של ערוץ 2, היא פרסמה תיעוד של אביבה שליט, אמו של החייל החטוף, מכינה את השלטים בשעת צהריים - לקראת הפריצה לבמה.

תגובתה של דפנה ליאל לכתב ´כיכר השבת´: "משפחת שליט פנתה בצהריים לחדשות ערוץ 2 והציעה להם להצטרף לצלם וללוות את המשפחה, ובתוך כך נחשפנו לפעולות בקשר למחאה המתוכננת.

"אני לא חושבת שאיזה שהוא עיתונאי היה מסרב להצעה שכזאת. אין זה מתפקידנו להודיע ללשכת ראש-הממשלה על כך - וודאי לא כשזה מסגיר את המקורות. חשוב לציין כי לא השתתפנו, לא יזמנו ולא עשינו שום פעולה בקשר למחאה. רק התלווינו וסיקרנו ולכן אין לי שום ייסורי מצפון על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר