פיוס? "המודיע" לא דיווח על בואו של מנחם אליעזר מוזס

סגן שר החינוך, ח"כ מנחם אליעזר מוזס הגיע אתמול במפתיע לפורום המנהלים של המודיע, למרות המתיחות עם הנהלת העיתון. מוזס סייר בין הדוכנים בתערוכה ואף שוחח ארוכות עם מנהלי המוסדות, העסקנים ואישי הציבור, אך בניגוד לשאר חבריו מהמפלגה, הוא לא זכה לנאום בוועידה. בדיווח בעיתון הבוקר, שמו לא הוזכר

ישראל כהן | כיכר השבת |

בחודשים האחרונים שוררת מתיחות בין מערכת עיתון "המודיע" לבין סגן שר החינוך, מנחם-אליעזר מוזס.

כתוצאה מכך, פעולותיו של סגן השר כמעט שאינן מדווחות לקוראי העיתון החסידי ומנגד גם סגן השר לא נשאר חייב, והוא גמל לעיתון בסידרת מהלכים משלו שרק העצימו והגדילו את המשבר.

אתמול, במפתיע, הגיע סגן שר החינוך לפורום המנהלים של עיתון המודיע.

מוזס סייר בין הדוכנים בתערוכה ואף שוחח ארוכות עם מנהלי המוסדות, העסקנים ואישי הציבור, אך בניגוד לשאר חבריו מהמפלגה, הוא לא זכה לנאום בוועידה.

גורמים בעיתון אמרו ל"כיכר השבת", כי מוזס לא הוזמן לפורום ובא על דעת עצמו. "ייתכן שלמוזס יש חברים שהזמינו אותו על רקע אישי", אומרים אותם גורמים, "אך עדיין, אין זה מוכיח שהוא הוזמן רשמית".

חיזוק לכך ניתן לראות בגיליון "המודיע" מהבוקר. העיתון מדווח על הוועידה ומציין שורה ארוכה של חברי כנסת ופוליטקאים שהשתתפו. מוזס לא מוזכר בדיווח הזה, גם לא ברמז.

ולמרות המתיחות, נודע ל"כיכר השבת" כי מוזס הביע אתמול את הערכתו לעיתון בפני באי הפורום.

במהלכו, הוא סיפר כי לפני שנים רבות, שעה שעיתון המודיע נקלע למצוקה כלכלית והיה חשש כי יפסיק לצאת לאור משכן אביו, ר´ שלמה זלמן מוזס, את ספרי הקודש שהיו ברשותו וכל זאת בכדי שהמודיע ייצא מקשייו הכלכליים.

האם בעקבות הביקור ייפתח ´דף חדש´ ביחסי המודיע-מוזס ובעקבותיו נראה בתקופה הקרובה שוב את סגן השר מככב מעל דפי העיתון? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר