נויבך צרחה למפיקה: "לא מוכנה שבן-גביר יעלה בתוכנית"

בתוכנית 'סדר היום' ברשת ב' בהגשת קרן נויבך החליטו לבטל אייטם העוסק בהזמנתו של איתמר בן-גביר לתוכנית "האח הגדול" וזאת על מנת שלא לעלות על קו השידור את בן-גביר. לדברי בן-גביר, נויבך צרחה כלפיי המפיקה שהיא לא מוכנה שבן-גביר יעלה לתוכנית. הסיפור המלא (בכיכר, מדיה)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

בתוכנית 'סדר היום' ברשת ב' בהגשת קרן נויבך החליטו לבטל אייטם העוסק בהזמנתו של איתמר בן-גביר לתוכנית "האח הגדול" וזאת על מנת שלא לעלות על קו השידור את בן-גביר. הבוקר (שני) התקשר מאזין לבן-גביר ושאל אותו האם הוא אמור להתראיין על אייטם שפורסם שיעסוק בהזמנתו לתוכנית "האח הגדול". מסתבר שנויבך דיווחה על כך בפתיח תכניתה. בן-גביר השיב בשלילה והתקשר למערכת התוכנית על מנת לאפשר לו להגיב בשידור.

בשיחה עם עורכת התוכנית אמר בן-גביר לעורכת כי הוא מתפלא שלא יידעו אותו על האייטם מראש ועוד בטרם נודע לו הדבר ממאזין, אך להפתעתו בשלב מסויים של השיחה כיסתה העורכת את הפומית בצורה לא מוחלטת כך שבן-גביר יכול היה לשמוע את השדרנית קרן נויבך "צורחת" כלשונו, כלפי המפיקה שהיא "לא מוכנה שבן-גביר יעלה בתוכנית. תגידי לו שישלח תגובה בכתב ונקרא אותו, אני לא מעלה אותו לשידור".

מיד לאחר דברים אלה פנה בן-גביר למנהל רשת ב', מוטי אמיר וזה הורה להפקת התוכנית לאפשר לבן-גביר לעלות ולהגיב על האייטם. אלא שדברים אלה לא הועילו ופעיל הימין עדין לא הוזמן לעלות לשידור.

במכתב דחוף ששיגר בן-גביר למנהל רשת ב' ולמערכת התוכנית כתב: "אני מבקש להודיעכם שכל אזכור של שמי בתוכניתה של קרן נויבך בהקשר שלילי, מבלי לאפשר לי לעלות לשידור ולהגיב תוביל להגשת תביעה נגדכם. אני המום מעצם העובדה שביקשתם לעלות אייטם העוסק בי ללא ידיעתי ועוד יותר המום מהתנהגותכם הנלוזה שכללה הפרת חוק והפרת נהליים פנימיים".

במכתב נוסף ששיגר בן-גביר לנויבך הוא כתב כי "בתוכנית העלו לא אחת אנשי רשות פלסטינאית. אנשים מסוגם של אחמד טיבי וחנין זועבי, לאור זאת אני המום מההתנהלות הלא חוקית והלא מקצועית שלכם".

בעקבות המכתבים והודעות בן-גביר כי יגיש תביעה נגד נויבך במידה ותקיים שידור ללא תגובתו, הוחלט בהפקת התוכנית להסיר את האייטם מסדר היום (תרתי משמע) אלא שעם סיום התוכנית לא שכחה נויבך לעקוץ ולספר לירון דקל (אליו העבירה את השידור) כי היא "מרוגזת על הערוץ השני מאז ששקלו שם לשתף את איתמר בן-גביר בתוכנית 'האח הגדול'".

ומה אומרים בקול ישראל? "מפאת קוצר הזמן לא התאפשר להעלות את האייטם בעניינו של איתמר בן גביר ולכן גם לא היה צריך את תגובתו בשידור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר