עורך "משפחה" מתסיס את הציבור החרדי נגד נתניהו: "צאו והפגינו!"

בטור חריג בעמוד השער של מגזין "משפחה", קורא עורך העיתון הרב משה גרילק לציבור החרדי: "צאו והפגינו נגד ממשלת נתניהו". גרילק, המכנה את נתניהו בתואר "אדון", גם תוקף בחריפות את המפלגות החרדיות: "גם הציבור שלנו חייב להתקומם. למחות, לצעוק, להפציץ‬ ‫בכל כלי המחאה את לשכת נתניהו ואת‬ ‫נציגינו, שלא יסתפקו עוד בפגישות‬ ‫חסרות תוחלת" (בכיכר)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

רבים מאשימים את עיתון "משפחה" בעויינות לממשלת בנימין נתניהו והבוקר (חמישי) האשמה מקבלת חיזוק של ממש. בטור חריג בעמוד השער של מגזין "משפחה", קורא עורך העיתון הרב משה גרילק לציבור החרדי: "צאו והפגינו נגד ממשלת נתניהו". גרילק, המכנה את נתניהו בתואר "אדון", גם תוקף בחריפות את המפלגות החרדיות.

"זה לא רק נושא הדיור. זו האטימות‬ ‫של זחוחי השלטון, שבכלל לא מכירים‬ ‫את מציאות החיים הקשה של העם‬ ‫'שלהם', במיוחד של הציבור החרדי", מקונן גרילק.

"‫התורה מספרת לנו בהרחבה כיצד‬ ‫צריך כלכלן להנהיג את העם הנתון‬ ‫לשלטונו. יוסף הצדיק כלכל כמעט‬ ‫את כל העולם, אבל העניק למשפחתו‬ ‫מזון בהתאם לרגשותיו ולצערו של‬ יתר העם. וכי השולטים בנו כיום‬ יודעים ולו משהו בצער העם?‬

"‫דוקא ההתפתחות של השבוע, יכולה‬ ללמד אותנו מה לעשות מול המצוקות‬ ‫הקשות הפוקדות אותנו באשמת השלטון.‬ ‫גם הציבור שלנו חייב להתקומם. אינני‬ ‫יודע איך", כותב גרילק ועובר להצעות מעשיות, "אבל למחות, לצעוק, להפציץ‬ ‫בכל כלי המחאה את לשכת נתניהו ואת‬ ‫נציגינו, שלא יסתפקו עוד בפגישות‬ ‫חסרות תוחלת, שלא רק ידברו על 'דירות‬ להשכרה', שיהיו מוכנים גם להתפטר‬ ‫ולזעזע באמת את הקואליציה. כי מתברר‬ ‫שזו השפה היחידה שאדון נתניהו מבין".

היומונים והשבועונים החרדיים נוהגים בנתניהו בכפפות של משי בשנתיים האחרונות. בכל פעם שמתפרסמים נגד ראש-הממשלה תחקירים בכלי-התקשורת החילוניים, העיתונים החרדיים הראשונים שיוצאים להגנתו.

יצויין כי בשבוע שעבר פרסם עורך 'חדשות משפחה' יוסי אליטוב מאמר בשער מוסף החדשות, בו תקף את ממשלת נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר