קול חי: נועם זיגמן יגיש את המהדורה המרכזית של התחנה

חילופי גברי: רדיו קול חי הודיע היום באופן רשמי, כי הכתב הפוליטי נועם זיגמן, יגיש מעתה את המהדורה המרכזית של התחנה, במקומו של מרדכי לביא. מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ "אנו שמחים ונרגשים עם מינוי זיגמן שהיה אחד הכתבים הבולטים בתחנה בשנים האחרונות". מינויו של זיגמן הגיע בעקבות עזיבתו של מרדכי לביא לטובת התחנה המתחרה - "קול ברמה" (עיתונות)

ראובן כהן | כיכר השבת |

כעת זה רשמי: העיתונאי החרדי נועם זיגמן אשר שימש בשנים האחרונות ככתב פוליטי של התחנה יגיש מעתה את המדורה המרכזית של רדיו 'קול חי' במקומו של מרדכי לביא. המינוי החדש נעשה לאור עזיבתו של מרדכי לביא לטובת התחנה המתחרה - רדיו "קול ברמה".

המהדורה המרכזית של רדיו 'קול חי' משודרת מידי ערב בין השעות 19-20 בערב והיא קובעת סדר יום חברתי ופוליטי בציבור החרדי.

לזיגמן עבר עשיר בעיתונות החרדית, את דרכו בתחום התקשורת התחיל בעיתון 'מקור ראשון' וככתב באתר האינטרנט של 'מעריב' בגלגולו הראשון. לאחר מכן שימש ככתב הפוליטי של העיתון 'יום ליום' ולפני כארבע שנים הצטרף לרדיו 'קול חי' שם שימש בשנים האחרונות ככתב הפוליטי ופרלמנטרי של התחנה.

נועם זיגמן אומר בתגובה למינוי: "אני שמח בבחירה ובאמון שניתן בי להגיש את תוכנית הדגל של רדיו 'קול חי' הקובעת סדר יום במגזר החרדי, אין לי ספק כי יחד עם הצוות המקצועי של המהדורה המרכזית נעשה חדשות טובות ונמשיך להוביל באחוזי האזנה בקרב המגזר החרדי"

מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ "אנו שמחים ונרגשים עם מינויו של העיתונאי נועם זיגמן שהיה אחד הכתבים הבולטים בתחנה בשנים האחרונות ומאחוריו מספר רב של חשיפות והישגים עיתונאים הראויים לציון. המהדורה המרכזית עוברת תהליך של התחדשות והתרעננות שיבואו לידי ביטוי הן בהגשה והן בחשיפות ותחקירים הנוגעים לכל בית במגזר החרדי"

רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה למעלה מ-14 שנים ברציפות. התחנה משדרת 24 שעות ביממה- פרט לשבתות וחגים (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה בתדרים 92.8FM / 93FM .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר