עולים ליגה: 'קו עיתונות' גם בגרסה מקוונת

רשת 'קו עיתונות' מעלה היום לאוויר את גרסת האינטרנט של העיתון, בה ניתן יהיה לצפות בכל עיתוני הרשת, בדומה לעיתון ישראל היום. לדברי אנשי קו עיתונות, מדובר בגרסת הפעלה מתקדמת ביותר, ידידותית וקלה למשתמש, הכוללת בתוכה מבחר אופציות גדול למעבר קל ודפדוף בין העיתונים והמוספים. כל הפרטים (בכיכר, עיתונות)

ראובן כהן | כיכר השבת |
דף הבית של האתר החדש (צילום מסך)

העיתונות החרדית עולה כיתה: חודשים ספורים אחרי השקת 'שביעי' - מגזין הכרומו מבית רשת 'קו עיתונות' , עולה היום לאוויר גם הגרסה המקוונת של העיתון בה ניתן יהיה לצפות בכל עיתוני הרשת והמוספים עם הדפסתם.

המדובר, במוצר הדומה לזה של העיתון ישראל היום, אולם בשונה ממנו, ועל פי הוראות ועדת הרבנים של רשת קו עיתונות, הרי שהאתר החדש לא יכיל שום תוכן שהוא – מלבד את עיתוני הרשת עצמם.

קהל יעד רחב

את העיתונים ניתן יהיה לראות באתר החדש בכתובת kav-itonut.co.il לאחר הדפסתם, כאשר לדברי אנשי הפיתוח, מדובר בגרסת הפעלה מתקדמת ביותר, ידידותית וקלה למשתמש, הכוללת בתוכה מבחר אופציות גדול למעבר קל ודפדוף בין העיתונים והמוספים, כולל חיפוש על-פי מילים בתוך הכתבות, הכל באופן ברור, קריא ונוח.

מיהו קהל היעד של השירות החדש? בקו עיתונות מסבירים כי מדובר בשורה ארוכה של אנשים המעוניינים לצפות בעיתוני הרשת, בהם אלו הגרים הרחק מריכוזי הציבור החרדי והדתי ומאזורי החלוקה של הרשת, תושבי חו"ל שאינם מקבלים את העיתון, ואפילו מפרסמים ומשרדי פרסום המעוניינים לצפות אונליין במוצר המוגמר.

המשך ההתפתחות

לדברי גורמים בקו עיתונות, זהו המשך טבעי של מסע התפתחות חסר התקדים של הרשת, במסגרתו נפתחו עוד מספר רב של עיתונים מקומיים, הושק מגזין כרומו, מוסף החדשות 'פרופיל', המוסף הכלכלי 'ביזנס', וכעת כאמור - גם הגרסה המקוונת.

"אנחנו ממשיכים להוביל את שוק התקשורת החרדית, ויש עוד הפתעות בדרך", הם אומרים. "המהלך היום הינו חלק מתכנית סדורה של התרחבות והעמקת ביסוסה של הרשת כמובילה בשוק התקשורת החרדית, תוך הגעה למקסימום חשיפה בקרב קהלי היעד ואף מחוץ להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר