מלחמת העיתונים החרדיים: 'יתד נאמן' נאבק ומשתדרג

חינמון 'משפחה' שעתיד לראות אור בשבועות הקרובים, הכניס לתזזית את מרבית מערכות העיתונים החרדיים, אבל בעיקר את הביטאון הליטאי, 'יתד נאמן', שעשוי לספוג את המכה הכלכלית הגדולה מהמהלך, ויוצא למלחמת הישרדות. בשל כך החליטו ב'יתד' לצאת ולהילחם על לב הקורא החרדי. מוספים ישנים בוטלו, חדשים נוספו ואלו הוותיקים משודרגים (עיתונות)

חיים שקדי | כיכר השבת |
שני מוספים, תוכן אחד. באדיבות: פאשקעוויל

חינמון 'משפחה' שעתיד לראות אור בשבועות הקרובים, הכניס לתזזית את מרבית מערכות העיתונים החרדיים, אבל בעיקר את הביטאון הליטאי, 'יתד נאמן', שעשוי לספוג את המכה הכלכלית הגדולה מהמהלך, ויוצא למלחמת הישרדות.

בשל הלחץ הרב סביב החינמון צפוי, מתעצם לו המאבק הכלכלי וקשה לראות את כולם שורדים. בשל כך החליטו ב'יתד' לצאת ולהילחם על לב הקורא החרדי. מוספים ישנים בוטלו, חדשים נוספו ואלו הוותיקים משודרגים.

כך למשל, הוצאתו לאור של מוסף הנשים הוותיק 'בית נאמן' הופסקה, ובמקומו הוחלט להוציא מוסף חדש תחת השם 'קטיפה', ובו עשרות עמודים, לבית ולמשפחה. המוסף החדש יצורף חינם למנויי 'יתד', אך יימכר גם בנפרד בחנויות המכולת ובקיוסקים.

ב'יתד' אומרים כי המוסף החדש יוצא לאור על-ידי קבוצת משקיעים חיצוניים, אם כי הוא נעשה על-ידי אנשי העיתון ותכניו מבוקרים על-ידי 'הוועדה הרוחנית'.

במכתב ששיגרו לאחרונה ציפי רוטלוי, מנהלת השיווק של 'יתד', וחיים ריגר מנהל מחלקת המודעות בעיתון למשרדי הפרסום החרדיים, נכתב: "ביום חמישי ה' בכסלו תשע"ב (1.12.11) יצא לאור מוסף "בית נאמן" בפעם האחרונה".

"החל מתאריך י"ב בכסלו תשע"ב (8.12.11) נצרף לעיתוננו את "קטיפה" - מגזין החדש לנשים שייצא לאור על ידי קבוצת משקיעים חיצוניים. אנו מודים לכם על שיתוף הפעולה במשך כל שנות המוסף", לשון ההודעה.

מלבד זאת, גם מוסף 'יתד השבוע' הוותיק ישודרג, והוא יחולק לשני מגזינים, אקטואלי-מדיני ומגזין. קשה להבין כיצד ובאיזה תוכן ימלאו שני חלקים של מוסף שכיום מכיל כמות דלה של תוכן, אבל ב'יתד' מבטיחים "מיום שישי הקרוב, תקבלו יותר. הרבה יותר!".

בשוק התקשורת רווחת הדעה כי המהלכים הללו של 'יתד' מבטאים פרפורי גסיסה של הביטאון להיטאי, הנאבק בכל דרך על הישרדותו הכלכלית, הן בשינויים קוסמטיים של העיתון והן במאבק כביכול "רוחני" נגד השבועונים החרדיים, אותם ב'יתד' מנסים כעת 'לחקות' באמצעות המהלכים האחרונים.

שני מוספים, תוכן אחד. באדיבות: פאשקעוויל
קטיפה. באדיבות: פאשקעוויל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר