מודעה ב'יתד': תלונה במשטרה על הזיוף נגד מגזין 'קטיפה'

בסוף השבוע הופצו מודעות נגד מגזין 'קטיפה' מבית 'יתד נאמן', המיועד לנשות ישראל. ביום שישי עלו אברכים לבתי גדולי ישראל עם המודעות, ושמעו מהם מורת רוח על המגזין החדש. בעקבות הזיוף, במערכת 'קטיפה' מודיעים הבוקר כי "בעקבות התרמית הוגשה תלונה במשטרה ותקוותנו כי הזייפנים ייתפסו וזהותם תיחשף".

חיים שקדי | כיכר השבת |
המודעה ב'יתד', הבוקר

בעיתון 'יתד נאמן' מתפרסמת הבוקר (ראשון) מודעה בעמוד הראשי, מטעם 'קטיפה' המגזין לנשים, ובה הודעה על הגשת תלונה נגד הזיוף שנעשה נגד 'קטיפה'.

ב"הודעה לציבור" נכתב כי "לצערנו, בסוף השבוע פרסמו גורמים אנונימיים פשקווילים ומודעות שנכתבו כביכול בשמנו, תוך שימוש בסמל המסחרי של 'קטיפה', ובהם מסרים שליליים ופסולים שמקומם לא יכירם בעיתוננו".

"הננו להודיע", נכתב במודעה, "כי בעקבות התרמית הוגשה תלונה במשטרה ותקוותנו כי הזייפנים ייתפסו וזהותם תיחשף".

בתוך כך, ל"כיכר השבת" נודע כי 'יתד נאמן' ניהלו מגעים עם אחד היומונים הוותיקים במגזר החרדי, בכדי שמגזין 'קטיפה' יופץ גם על-ידו, ובכך ככל הנראה, לשדר לציבור כאילו והמגזין אינו מבית 'יתד', אך מסיבות שונות המגעים לא הבשילו.

כפי שדווח כאן בהרחבה, מתנגדי 'יתד נאמן' הפיצו בסוף השבוע מודעות כרומו מושקעות הנראות במבט ראשון כפרסומת למגזין 'קטיפה' החדש מבית 'יתד', המיועד לנשות ישראל, אך בפועל הן מציגות באור שונה את המגזין לאישה.

המודעה, נעשתה בצבעי מגזין 'קטיפה', ובכותרתה נכתב: "איכא דרכא אחרינא, יש שבועון כשר לאשה!". בהמשך המודעה נכתב כי "לאור המאבק על חומרת הקריאה בשבועונים הטמאים רח"ל, יתד נאמן שמח לבשר על הוצאתו לאור של 'קטיפה' - השבועון היחיד שמותר לקנות ולקרוא".

בהמשך המודעה, הנוסח הופך לארסי יותר, ומכוון לבטן הרכה של 'יתד', ומציג את 'קטיפה' כשבועון לכל דבר, אשר מטרתו היא לעודד את הנשים להיות אופנתיות ומטופחות יותר, וזאת לכאורה בניגוד לקו השמרני שמוביל העיתון.

בתחתית המודעה נכתב כי "השבועון בפיקוח הוועדה הרוחנית בראשות הרב י. יברוב שליט"א, שידיו רב לו בפיקוח על עיתון 'יתד נאמן' ומראשי המאבק בשבועונים הטמאים".

כפי שדווח ה"כיכר השבת" לראשונה, אברכים עלו אל גדולי ישראל המתגוררים בבני-ברק, והביעו בפניהם תרעומת גדולה על המגזין החדש של 'יתד', כשבפני הרבנים הם מציגים את המודעות שפורסמו ברחבי העיר, נגד המגזין החדש.

הגאון רבי ניסים קרליץ אמר לאברכים כי צריך לבדוק במה מדובר, וביקש שישאירו אצלו את המודעה. רבנים נוספים, אליהם עלו האברכים, הביעו מורת רוח מהמגזין החדש, כשהציגו בפניהם את המודעות שפורסמו.

המודעה ב'יתד', הבוקר
המודעות המזויפות נגד 'קטיפה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר