יענקי פלאי עוזב את תפקידו ב"קול חי"

זעזועים בעולם המדיה החרדית. מנהל התוכניות של רדיו 'קול-חי' יענקי פלאי עוזב את תפקידו ברדיו. גורם בכיר הקשור לוועדה הרוחנית של הרדיו, טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי היו חילוקי דעות רבים וחוסר הסכמה בין פלאי לועדה הרוחנית. פלאי טוען כי לא פוטר אלא התפטר (בכיכר)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יענקי פלאי (מנדי אור, דוד קליגר)

זעזועים בעולם המדיה החרדית. מנהל התוכניות של רדיו 'קול-חי' יענקי פלאי עוזב את תפקידו ברדיו. פלאי נכנס לתפקיד לפני שנה וארבעה חודשים, לאחר שבשנים האחרונות שימש כמנהל השיווק של השבועון 'משפחה'.

בתקופתו של פלאי עבר הרדיו שינויים רבים והתמודד בתחרות על אחוזי האזנה מול רדיו 'קול ברמה'.

בהודעה הרשמית של הרדיו נאמר: "מנהל התוכניות יענקי פלאי הודיע למנכ"ל רדיו קול חי על החלטתו לסיים את תפקידו. רדיו 'קול חי' מודה לפלאי על תרומתו הרבה בפיתוח ועיצוב לוח השידורים ובניהול התוכן ומחלקת החדשות בתקופה מלאת אתגרים מקצועיים לרדיו ולשוק התקשורת בכלל ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

גורם בכיר הקשור לוועדה הרוחנית של הרדיו, טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי היו חילוקי דעות רבים וחוסר הסכמה בין פלאי לועדה הרוחנית שלא ראתה עימו את הדברים עין בעין. כתוצאה מכך אף נוצרו קצרים בתקשורת בינו לבין המנכ"ל ולכן הוא נאלץ לעזוב.

פלאי אמר ל'כיכר השבת': "לא פוטרתי, אלא התפטרתי ביוזמתי לפני שבוע וחצי. זאת היתה חוויה גדולה בשבילי לעבוד במדיה החרדית המובילה בישראל. אני אוהב ומכבד את כל הצוות, אולם לא יכולתי להמשיך לעבוד שם בתנאים הנוכחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר